سرویس Apple TV از ابتدا بر روی پلی استیشن ۵ قرار خواهد داشت

شرکت سونی اعلام کرد آن‌ها برای فراهم کردن سرگرمی کاربران سرویس‌های استریم شرکت‌های مختلف را روی پلی استیشن ۵ قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل این ماه شرکت سونی اظهار کرد که شرکت اپل قصد دارد سرویس تلویزیونی خود یعنی Apple TV را برای تلویزیون‌های هوشمند سری X900H با استفاده از یک بروزرسانی نرم افزاری عرضه کند.

این سرویس موفق قرار شد برای تلویزیون‌های هوشمند تولید شده در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در دسترس قرار گیرد تا کاربران راحت‌تر از آن استفاده کنند. اکنون شرکت سونی بیانیه جدیدی را صادر کرده و اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بر اساس اطلاعات جدید شرکت سونی، سرویس استریم تلویزیونی اپل قرار است از زمان عرضه کنسول‌های پلی استیشن ۵ بر روی آن‌ها قابل استفاده باشد. این یعنی تمامی کاربرانی که از تاریخ ۱۲ نوامبر کنسول‌های پلی استیشن ۵ را خریداری می‌کنند می‌توانند از پلتفرم Apple TV برخوردار شوند. 

سرویس‌های استریم فعال بر روی پلی استیشن ۵


بیشتر بخوانید


سرویس‌های استریم فعال بر روی پلی استیشن ۵

مسئولان شرکت سونی‌ همچنین اعلام کرده‌اند که کنسول پلی استیشن ۵ برای سرگرمی‌های رسانه‌ای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. طبق گفته این افراد سرویس Apple TV تنها پلتفرم استریم فیلم و ویدئوی موجود بر روی پلی استیشن ۵ نخواهد بود و این دستگاه از سرویس‌هایی مانند Netflix، Disney Plus، Spotify، Twitch و YouTube نیز در زمان عرضه خود پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود پلتفرم‌هایی مانند Amazon Prime، MyCanal، Hulu و Peacock با گذر زمان به قابلیت‌های این کنسول جدید اضافه خواهند شد. شرکت سونی همچنین یک ریموت کنترل برای دستگاه جدید خود طراحی کرده تا کاربران با استفاده از آن پلی استیشن ۵ را با سرعت بیشتری روشن و خاموش کنند یا دستورات دیگر را بر روی آن اعمال کنند. از دیگر قابلیت‌های این ریموت کنترل می‌توان به تنظیم صدا، مدیریت زمان رسانه، عقب بردن و یا جلو زدن یک ویدئو و کنترل تنظیمات دستگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.