مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح آمران با بهره مندی از حداکثر ظرفیت داوطلبی ضمن جلوگیری از بروز و شیوع بیشتر ویروس در کاهش مرگ و میر نیز موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر وجود صدای واحد در موضوع کرونا به عنوان یک اصل حائز اهمیت در مدیریت بحران مطرح است که می‌بایست این وحدت رویه، بیش از پیش مورد توجه باشد.

او افزود: تشکیل ساختار مدیریت بحران در مسئله کرونا در بالاترین سطح در کشور باید مدنظر باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: دبیرخانه آمران سلامت در حوزه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تشکیل شد که در هلال احمر خراسان رضوی هم اگرچه پیش از این هم اقداماتی انجام شده بود درحال حاضر در این طرح با بهره مندی از حداکثر ظرفیت داوطلبی ضمن جلوگیری از بروز و شیوع بیشتر ویروس در کاهش مرگ و میر نیز موثر است.

بیشتر بخوانید

احمدی بیان کرد: مشکل اصلی ادراک عمومی در مسئله جدی گرفتن بحران کروناست که باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور و تورم موجود آسیب پذیری ما بیشتر شده است.

او تصریح کرد: فقر اطلاعات و آگاهی پایین و غفلت از آموزش عمومی تاب آوری جامعه را کاهش می‌دهد.

او تصریح کرد: وقتی اطلاعات و فرآیند آموزش عمومی ناقص بوده و توزیع امکانات و منابع نیز به درستی نبوده و تشتت آرا در برخی سطوح وجود داشته باشد آسیب پذیری جامعه کم نیست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: جذب منابع در ماه‌های ابتدایی مواجهه با کرونا، خوب بود و درحال حاضر با تدبیر رهبری نیازمند افزایش هوشیاری مردم شامل بیدارباش عمومی و آگاهی مردم هستیم و در واقع طرح آمران سلامت در پی ایجاد هوشیاری عمومی است.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.