طرح بسیج جامعه پزشکی کشور برای مقابله با گسترش ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن با نام «حاج قاسم سلیمانی» تهیه و ارائه شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیرو فرمان مقام معظم رهبری در روز‌های اول شیوع کرونا در کشور و با مشارکت ده‌ها نفر از استادان دانشگاه‌های بزرگ کشور و براساس شواهد علمی و تجربی، طرح مقابله با ویروس کوید۱۹ با نام شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و ارائه شد.

بر این اساس بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی دوباره خود را برای مقابله با گسترش این ویروس منحوس و قطع زنجیره انتقال آن اعلام می‌کند.

گفتنی است؛ این طرح با مشارکت هزاران نفر از نیرو‌های فنی و تخصصی بسیجی برنامه ریزی و به مرحله اجرا خواهد رسید و در آن بیماران به صورت فعال و بنا به تمایل خود در منزل یا نقاهتگاه‌های تجهیز شده، تحت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرند و به جای قرنطینه گسترده کشور که ضرر‌های فراوان آن به اقتصاد و معیشت مردم خصوصاً در روز‌های تحریم‌های ظالمانه احساس شده است، موضوع قرنطینه هوشمند و فعال از طریق ردگیری این ویروس، انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برآورد هزینه اجرای این طرح به نسبت هزینه‌هایی که این پدیده منحوس بر اقتصاد کشور وارد کرده، بسیار اندک و ناچیز است.

لازم به ذکر است طرح ابداعی بسیج جامعه پزشکی با نام حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به اجرای بهتر سیاست‌های وزارت بهداشت به عنوان متولی کنترل این بیماری در کشور تهیه و معرفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
همین دوریال هم که باید بدین به جامعه پزشکی حیف و میل کنین
آخرین اخبار