فرماندار روانسر با بیان اینکه وضعیت این شهرستان نگران کننده است، گفت : براساس نمونه گیری‌های انجام گرفته ۶۰ درصد مردم منطقه از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : براساس دستور استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر ستاد مبارزه با کرونا، محدودیت‌های جدید در مقابله با این بیماری کرونا در این شهرستان اعمال شده است.

او گفت : این محدودیت‌ها برای دانشگاه ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، مساجد، قهوه خانه، کلیه فعالیت‌های ورزشی و اماکن اقامتی لحاظ خواهد شد.

فرماندار روانسر افزود: اجرای محدودیت‌ها و مصوبات ستاد کرونا نیازمند همبستگی همه لایه‌های جامعه است و امیدواریم مردم با سهل انگاری در خصوص این بیماری جان عزیزان خود را در معرض خطر قرار ندهند.

مصطفی زاده با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان در شهرستان جوانرود زنگ خطری برای سلامت شهروندان است، افزود: عده‌ای از مردم به توصیه‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند که در صورت تخلف با دستور دادستانی با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

فرماندار روانسر ادامه داد: بازدید‌ها بصورت مستمر در سطح شهر و بین اصناف صورت می‌گیرد و در صورت تخلف از دستورالعمل های بهداشتی با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه روانسر در شرایط حساس و قرمز کرونا قرار دارد، عموم مردم این شهرستان بویژه کسبه و بازاریان، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک را بسیار جدی بگیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر از مراجعه ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان روانسری به مرکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۱۲ بیمار سرپایی و ۹۶ بیمار بستری در این شهرستان شناسایی شده است.

محمدسعید سریری افزود: تاکنون ۲۱ نفر در شهرستان روانسر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.