مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

مشکلی در تامین روغن نباتی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص سهمیه استانی ۳۵۰ تن روغن نباتی با قیمت مصوب دولتی به این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کیقباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۰ تن روغن نباتی با قیمت مصوب دولتی به این استان اختصاص یافت.

او تعیین قیمت برای روغن نباتی اختصاص یافته را برعهده ستاد تنظیم بازار عنوان کرد و افزود: مشکل خاصی در تامین روغن نباتی در این استان وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


قنبری اضافه کرد: تمامی کالا‌های ضروری ارزاق در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است.

او، از ذخیره‌سازی دو هزار و ۹۰۰ تن شکر در انبار‌های استان خبر داد و گفت: افزون بر ۱۵ هزار تن شکر خام نیز از بنادر ترخیص و به زودی به کارخانه فرآوری استان حمل خواهد شد.

قنبری همچنین از ذخیره‌سازی یک هزار و ۹۰۰ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در انبار این اداره خبر داد و افزود: در صورت صدور دستور از سوی ستاد تنظیم بازار توزیع گستره ارزاق و کالا‌های مورد نیاز مردم انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: امسال اگر چه قیمت کالا‌های مصرفی به واسطه نوسانات ارزی افزایش قابل توجهی داشته است، اما هیچ‌گاه کمبودی در این خصوص وجود نداشت و کالای مورد نیاز همواره تامین شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.