مهمترین مسابقه از هفته پنجم سری آ ایتالیا، امشب بین تیم‌های فوتبال میلان و رم در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین و مهمترین مسابقه از هفته پنجم سری آ ایتالیا، امشب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بین تیم‌های فوتبال میلان و رم در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان برگزار می‌شود.

غول خفته میلانی که به نظر می‌رسد از اواسط فصل گذشته در حال بیدار شدن است، در این فصل نیز تا به اینجا مانند نیم فصل دوم فصل گذشته نتایج بسیار خوبی گرفته و هر چهار مسابقه ابتدایی خود را پیروز شده است. شاگردان پیولی در حال حاضر با ۱۲ امتیاز و با یک باز کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول سری آ قرار دارد.

روسونری هفته گذشته نیز دربی بزرگ شهر میلان را با نتیجه ۲ بر یک مقابل اینتر پیروز شد تا نشان دهد این تیم را هم امسال در بین مدعیان قهرمانی باید جدی گرفت. تیمی که با رهبری زلاتان ایبراهیموویچ ۳۹ ساله در راس خط حمله، به تیمی قدرتمند تبدیل شده و در اصل از زمان بازگشت زلاتان به میلان (نیم فصل دوم فصل قبل) آن‌ها روند صعودی خود را پیش گرفتند.

آن‌ها این فصل در لیگ اروپا حضور دارند و برعکس سایر مدعیان سری آ که در لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌توانند تمام تمرکز خود را روی فتح سری آ بگذارند.

//////

در طرف مقابل تیم رم قرار دارد که با هفت امتیاز در رتبه نهم جدول سری آ است و وضعیت جالبی ندارند. البته جالوروسی اگر بازی امشب را پیروز شود، می‌تواند تا رتبه پنجم جدول صعود کند. گرگ‌ها ۲ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در چهار مسابقه قبلی خود کسب کرده اند که البته تنها شکست آن‌ها به دلیل استفاده از یک بازی غیر قانونی در هفته نخست رقابت‌ها بود و این شکست در زمین مسابقه رقم نخورد.

در خط حمله گلادیاتور‌ها نیز مانند خط حمله میلان یک مهاجم با تجربه و گلزن قرار گرفته است. ادین ژکو ستاره ۳۴ ساله رمی ها، بار اصلی گلزنی تیمش را به دوش می‌کشد و تا اینجای فصل ۲ گل به ثمر رسانده است. پابلو فونسکا سرمربی رم در پشت سر ژکو از مخیتاریان و پدرو رودریگوئز استفاده خواهد کرد تا به او کمک کنند.

رم نیز مانند میلان در مسابقات لیگ اروپا حضور دارد و امسال فرصت حضور در لیگ قهرمانان را به دست نیاورد.

در تیم میلان، آنته ربیچ، هاکان چالهانغلو، متئو موساکیو و متئو گابیا مصدومند و به این بازی نمی‌رسند. مصدومان رم نیز، آمادو دیاوارا، کریس اسمالینگ، خاویر پاستوره و نیکولو زانیولو هستند.

ترکیب احتمالی میلان (۴-۲-۳-۱):

جیانلوئیجی دوناروما - سیمون کیائر، آلسیو رومانیولی، تئو هرناندز، داویده کالابریا، اسماعیل بن ناصر، فرانک کسیه، الکسیس سائلمیکرز، براهیم دیاز، رافائل لیائو و زلاتان ایبراهیموویچ

ترکیب احتمالی رم (۳-۴-۲-۱):

آنتونیو میرانته، روگر ایبانز، ماراش کومبولا، فدریکو فازیو، لئوناردو اسپیناتزولا، داویده سانتون، جردن ورتوت، لورنزو پلگرینی، پدرو رودریگوئز، هنریخ مخیتاریان و ادین ژکو


بیشتر بخوانید

جنوا ۰ - اینتر ۲/شاگردان کونته «لوئیجی فراریس» را فتح کردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار