رییس پلیس راه استان اصفهان گفت:سفر در شرایط کنونی که بسیاری از مناطق استان اصفهان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند خطرناک است و امیدواریم مردم در تمام روزهای عادی و تعطیلات از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: سفر در شرایط کنونی که بسیاری از مناطق استان اصفهان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند خطرناک است و امیدواریم مردم در تمام روز‌های عادی و تعطیلات از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

او با اشاره به اهمیت جلوگیری از ازدحام در شهر‌ها و مناطق گردشگری و طبیعی اضافه کرد: توصیه‌های پلیس راه استان مبتنی بر تاکیدات مسئولان پزشکی و درمانی کشور و استان در جهت جلوگیری از شیوع کرونا بوده و همکاری شهروندان برای کاهش خطر همه گیری بیماری که روز به روز افزایش می‌یابد ضروری است.

رییس پلیس راه استان اصفهان درباره حادثه رانندگی روز گذشته در محور داران- تیران در غرب استان که یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند در منطقه کُرد عُلیا از جاده منحرف و دچار واژگونی شد که خواب آلودگی راننده دلیل این سانحه بود.

سرهنگ پورقیصری با تاکید بر رعایت کامل موازین ایمنی در رانندگی در صورت سفر ضروری گفت: توصیه ما اجتناب از رانندگی در زمان خواب آلودگی، رعایت سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی است.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.