معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به ثبت ازدواج ۳۸۶ مددجو  گفت: به منظور ازدواج این جوانان مددجو در مجموع ۹۱۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که از این میزان ۷۳۴ میلیون تومان از محل صدقات و کمک‌های مردمی تامین شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث رحمتی پورمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت: یکی از رسالت‌های این نهاد حمایت از جوانان مددجو به منظور ازدواج آسان و تشکیل زندگی مشترک به عنوان یکی از مسیر‌های توانمندسازی است.

رحمتی پور با بیان اینکه کمیته امداد برای تشویق جونان مددجو به ازدواج آسان؛ کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌کند، عنوان کرد: امسال ۳۸۶ جوان مددجو با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

او افزود: برای ازدواج این جوانان مددجو در مجموع ۹۱۳ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که از این میزان ۷۳۴ میلیون تومان از محل صدقات و کمک‌های مردمی و باقی از محل اعتبارات امدادی تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد آمادگی دارد کمک‌های خیران را بنا به نیت آنان برای نیازمندان هزینه کند، بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir از مسیر‌های مشارکت خیران در طرح‌های خیرخواهانه این نهاد همچون ازدواج جوانان مددجو است.

بنیاد علوی ۱۰۰۰ سبد معیشتی به نیازمندان سرپل ذهابی اهدا کرد

 

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت: بنیاد علوی هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان به نیازمندان سرپل ذهابی اهدا کرد.

علی اکرم منصوری، رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب ضمن قدردانی از مسئولان بنیاد علوی برای رسیدگی به وضعیت محرومان و نیازمندان شهرستان، گفت: این بنیاد در تازه ترین کمک خود؛ هزار سبد معیشتی شامل مواد غذایی ضروری برای خانوارهای نیازمند در این شهرستان تامین و به آنان اهدا کرد.
 
منصوری افزود: ارزش هر یک از این بسته ها ۷۰۰ هزار تومان و در مجموع ارزش تمامی بسته ها ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.
 
او همچنین به اهدای یک دستگاه یخچال و یک لباسشویی به دو خانوار مددجو در شهرستان اشاره و عنوان کرد: این اقلام نیز با کمک ۱۰ میلیون تومانی یکی از خیران سرپل ذهابی تامین و خریداری شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: دفتر کمیته امداد و هفت مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران برای دستگیری از نیازمندان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.