مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۴ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف مواد افیونی در اصفهان

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران یگان تکاوری حین گشت زنی در محور خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان شهرضا به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن دستور ایست می‌دهند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰۰ کیلو تریاک کشف کردند افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به کسانی که در زمینه قاچاق مواد افیونی فعالیت می‌کنند هشدار داد و گفت: ماموران با اشرافیت وهوشمندی بالا تمامی راه‌های فرعی و اصلی را رصد کرده و اجازه نخواهند داد سوداگران مرگ از مسیر‌های این استان برای دست یابی به نیت شوم خود بهره ببرند.
 
کشف مواد افیونی در اصفهان / انهدام باند سارقان محموله های باری در کاشان
 

انهدام باند سارقان محموله های باری در کاشان

 

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فرجانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت راننده یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل محموله فرش مبنی بر سرقت خودروی خود تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان ۵ نفر بودند که خودروی کامیون شاکی را در اتوبان کاشان به اردستان متوقف کرده و با ضرب و جرح راننده به وسیله چوب دستی وی را از خودرو به بیرون کشیده و آن را که حامل ۱۵۰ تخته فرش بوده به سرقت می‌برند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان راننده خودرو را پس از ۲ ساعت در بیابان رها می‌کنند اظهار داشت: بلافاصله موضوع این سرقت در جلسه‌ای ویژه و اضطراری مطرح و عملیات شناسایی و دستگیری سارقان با توجه به چهره نگاری که از طریق مشخصات اعلام شده از سوی مال باخته به دست آمده و همچنین رصد ویژه و هوشمندانه مجرمان سابقه دار سرانجام در کمترین زمان پس از وقوع حادثه مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

سرهنگ هاشمی فر افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی وارد عمل شده و سارقان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۴ تخته فرش مسروقه به همراه ۵ دستگاه خودرو از متهمان خبر داد و اظهار داشت: ارزش محموله باری به سرقت رفته توسط متهمان برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال است که تلاش برای شناسایی مالخر این پرونده و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه روزانه ۶ هزار خودروی باری از مسیر‌های استان تردد می‌کنند از امنیت کامل این مسیر‌ها خبر داد و گفت: ماموران پلیس تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان را به صورت هوشمندانه رصد می‌کنند و در صورتی که مجرمان و سارقان مرتکب سرقت محموله‌ای شوند در کمترین زمان سایه پلیس را بر سرخود خواهند دید.
 

کشف بیش از ۲۸ کیلو ماده مخدر صنعتی در اصفهان

سرهنگ" غلامحسین صفری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دریافتند فردی در زمینه تهیه مواد مخدر صنعتی از مرز‌های شرقی و انتقال آن به استان و توزیع آن در بین مشتریان خود اقدام می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه فرد مذکور شده و در بازرسی دقیق از محل موفق شدند ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین و ۲۰ کیلو و ۱۷۵ گرم شیشه را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: متهم با این مقدار مواد می‌توانست تعداد زیادی از جوانان را آلوده کند که بحمد الله با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران درعملی کردن نقشه خود ناکام شد.
 

کشف ۱۳ هزار نخ سیگارقاچاق در تیران وکرون

سرهنگ "یوسف بهرام پور با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت یک واحد صنفی در زمینه تهیه و توزیع کالای دخانی خارجی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از واحد صنفی مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه ۱۳ هزار نخ سیگار و ۱۲۰ بسته محتوی ۳ کیلوگرم کاپوچینوی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با اشاره به معرفی متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی گفت: طرح‌های بازدید پلیس از واحد‌های صنفی به صورت تداوم دارد و در این رابطه ازشهروندان می‌خواهیم موارد مرتبط با قاچاق کالا و ارز را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

سه مصدوم در براثر واژگونی خودروی سواری پژو در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت چهار و ۴۹ دقیقه بامداد امروز در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودرو، آتش نشانان از ایستگاه‌های چهار و پنج و ۹ به چهار راه عسگریه ابتدای خیابان صغیر اصفهانی اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزد: در این حادثه خودروی سواری ۲۰۶ با درختان حاشیه خیابان برخورد کرده و راننده و دو سرنشین خودرو محبوس شده بودند.

او گفت: حال راننده سواری وخیم گزارش شده است.

حریق سنگین در کارگاه مبل سازی در خمینی شهر

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر گفت: امروز آتش سوزی کارگاه مبل سازی واقع در خیابان بسیج به آتش نشانی اطلاع داده شد.

مهدی مرادیان با اشاره به اعلام حجم سنگین حریق افزود: آتش نشانان ایستگاه‌های چهارگانه سازمان با اطفاییه‌های سنگین و آبرسان به محل اعزام شدند.

او افزود: در این عملیات دو مصدوم که از کارگران کارگاه بودند تحویل عوامل اورژانس شدند.

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر گفت:علت حادثه در دست بررسی است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار