مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام باند ۱۲ نفره سرقت مسلحانه از شهروندان اصفهانی

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان که در آن سارقان از سلاح سرد برای ایجاد رعب و وحشت و در برخی مواقع نیز ضرب و جرح قربانیان استفاده می‌کردند این موضوع به صورت ویژه در قرارگاه‌های اصلی و فرعی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطرح و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان خبره و مجرب مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند.
 
انهدام باند ۱۲ نفره سرقت مسلحانه از شهروندان اصفهانی/ کشف قرص و ودارو‌های غیرمجاز قاچاق در اصفهان


او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در گروه‌های ۴ نفره به وسیله ۲ دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود از محل متواری می‌شدند.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: پس از پایش تصویری و رصد هوشمندانه مجرمان و همچنین استفاده از یک سری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه سارقان در یکی از مناطق حاشیه‌ای شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی تمامی اعضای این باند که ۱۲ نفر بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف متهمان به ۵۰ فقره سرقت اموال شهروندان با استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح شهروندان خبر داد و اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در پرونده مذکور این است که تمامی افراد دستگیر شده غیربومی و از استان‌های مختلف هستند و میانگین سنی آن‌ها نیز بین ۱۷ تا ۳۰ سال است و بیشتر آن‌ها برای اولین بار مرتکب جرم شده بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان پائین آمدن سن مجرمان به ویژه مجرمان خشن را زنگ خطری برای جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: بایستی این موضوع به صورت ویژه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و از آسیب‌ها و زمینه‌های گرایش جوانان به سمت ارتکاب جرم جلوگیری کرد.

سرهنگ هاشمی فر با تقدیر از اقدام سریع، ضربتی و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شناسایی این باند مجرمانه گفت: کسانی که بخواهند با اعمال خلاف خود در نظم و امنیت جامعه اخلال ایجاد کرده و باعث نگرانی و نا امنی شهروندان شوند، بدانند که در کمترین زمان پس از وقوع جرم سایه پلیس را بر سر خود خواهند دید و بایستی در برابر قانون پاسخگوی اقدامات خود باشند.
 

کشف قرص و ودارو‌های غیرمجاز قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی در شبکه‌های مجازی اقدام به فروش قرص، ژل و دارو‌های غیر مجاز می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری "کوهپایه" قرار گرفت.

او افزود: با انجام یکسری اقدامات تخصصی یک زن در این رابطه شناسایی و با هماهنگی‌های بعمل آمده از منزل او بازرسی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل او ۷۵ قوطی انواع کرم، محلول، قرص، پودر، ژل و دارو‌های غیر مجاز و غیر قانونی کشف شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه یک زن در این رابطه دستگیر شد ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از ورود و توزیع هر گونه کالای قاچاق جلوگیری می‌کند و اجازه جولان به مفسدان اقتصادی نخواهد داد.
 

جاساز حرفه‌ای ۵ میلیارد کالای قاچاق در باک اتوبوس

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا"حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این اتوبوس مشخص شد باک گازوئیل خودرو دوجداره و دوبل است که برشکاری شد و ۱۱۴ هزار نخ سیگار و ۵۳ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مشارکت و تعامل مردمی اجازه جولان به مفسدان اقتصادی کشور را نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع وقانونی می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار