مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۳۹ کیلوتریاک در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک وانت بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراچع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری پدر و دختری با خورجین افیونی

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین"به یک موتورسیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خورجین موتورسیکلت ۲۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر که پدر و دختر بودند نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
 

دستگیری سارق تجهیزات علمک‌های گاز در خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در این باره گفت: طی چند روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سرقت علمک‌های گاز شهری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه با اشاره به اینکه ماموران گشت کلانتری ۱۳ با انجام گشت زنی‌های مؤثر وهدفمند متوجه فردی که در حال سرقت علمک‌های گاز شهری بود شدند و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند افزود: متهم در بازجوئی‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در اصفهان

سرهنگ "حمید رضا اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۲۱ حین گشت زنی هدفمند خود در سطح حوزه به یک دستگاه دستگاه موتورسیکلت هوندا غیر مجاز، مشکوک و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته و اینکه موتورسیکلت فاقد پلاک و شماره موتور فاقد و بدنه بوده و قاچاق بودن موتورسیکلت مذکور محرز شد گفت: در این راستا راکب موتورسیکلت قاچاق به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در همین ارتباط یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ اکبری در پایان با اشاره به این که، پیشگیری از جرائم به ویژه برخورد با قاچاقچیان کالا، از اهداف پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی است، تصریح کرد: شهروندان می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 

پنج مصدوم بر اثر واژگونی سواری روآ

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: دیشب یک دستگاه سواری روآ در مسیر نجف آباد – تیران بعد از حاجی آباد واژگون شد.
 
کشف بیش از ۳۹ کیلوتریاک در شهرضا/ دستگیری پدر و دختری با خورجین افیونی

غفور راستین با اشاره به اینکه این حادثه تلفاتی نداشته است افزود: مجروحان این حادثه که یک مرد، یک زن، دو دختر نوجوان و یک کودک بودند با دو آمبولانس از هلال احمر و اورژانس به بیمارستان فاطمه الزهرا نجف آباد منتقل شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار