مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۶ میلیارد سرقت در زمان مرخصی از زندان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پول، طلا، دلار، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط اعضای یک باند ۳ نفره انجام شده و متهمان برای انجام نقشه خود از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای پلاک سرقتی بوده استفاده کرده و بعد از اطمینان از خالی بودن منزل مورد نظر خود با شیوه تراس روی و تخریب درب آپارتمان وارد آن شده و اقدام به سرقت کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: پس از تکمیل شدن تحقیقات، تیم‌های ویژه‌ای در این خصوص فعال شده و به جستجوی خودروی سارقان پرداخته که در نهایت خودروی مذکور در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات هر ۳ متهم دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به ۴ فقره سرقت اموال منازل شهروندان با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان این سرقت‌ها را در زمان مرخصی خود از زندان مرتکب شده بودند اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از اعتراف صریح متهمان به جرایم ارتکابی خود همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف ۴۵ کیلو تریاک در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۵ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در"شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی اظهار داشت: در راستای ارتقای احساس آرامش عمومی و امنیت شهروندان در شهرستان "شاهین شهر" طرح برخورد با مخلان نظم عمومی و قانون شکنان اجرایی شد.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم در خصوص برخورد با رانندگان قانون شکن، مزاحم و ناهنجار، تعداد ۱۱ دستگاه وسیله شامل ۸ دستگاه خودروی سواری و ۳ دستگاه موتورسیکلت قانون شکن را که با رفتار‌های ناهنجار برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف و اعمال قانون کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد:هدف اصلی از اجرای طرح برخورد با قانون شکنان که با بازخورد مثبت شهروندان روبه رو شد، برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان بوده و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به افراد با رفتار‌های ناهنجار دربین شهروندادن را نخواهد داد.
 

کشف بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کفش و دستکش خارجی قاچاق در "برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی طی بازدید و بازرسی از یک گاراژ متوجه شدند که یک دستگاه وانت در حال تخلیه اقلام قاچاق از یک اتوبوس می‌باشد.

او افزود: در بررسی انجام گرفته، تعداد ۳۵۸ جفت انواع کفش و ۱۲۱ ثوب دستکش قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
۶ میلیارد سرقت در زمان مرخصی از زندان / کشف ۴۵ کیلو تریاک در شهرضا
 

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر قاچاقچی، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا باعث ضربه زدن به اقتصاد ملی و از کار افتادن صنایع داخلی کشور می‌شود، از این رو فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار، با با قاچاقچیان برخورد قاطع خواهد کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار