معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۸ میلیارد ریال طی دو مرحله سرانه بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بین مدارس این استان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا صباغی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  اظهارداشت:  سرانه بهداشتی در ۲ مرحله اسفند سال گذشته و مهر امسال بین مدارس سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

او  افزود: همچنین ۳۱ میلیارد ریال در فروردین و شهریور امسال سرانه‌های بهداشتی به صورت سرانه عادی به حساب مدارس واریز شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سرانه بهداشتی برای هر دانش‌آموز ۱۴۷ هزار ریال بوده است.

او با بیان اینکه این میزان پاسخگوی نیاز جمعیت دانش آموزی سیستان و بلوچستان نیست، اظهارداشت: همراهی و مشارکت خانواده‌ها و کمک‌های موسسات خیریه در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

در سیستان و بلوچستان ۸۱۷ هزار دانش آموز در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند که ۴هزار و ۱۶۵ مدرسه این استان روستایی و عشایری با جمعیت دانش‌آموزی ۶۰ نفر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.