مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت : وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان وخیم است بنابراین مردم باید به هشدار‌های ستاد مقابله با کرونا توجه جدی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت : در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود براثر ویروس کرونا فوت شدند.

او گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در شهرستان جوانرود ۴۲ مورد فوتی داشتیم که ۱۵ مورد فوتی مربوط به مهرماه امسال بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود افزود: از یک هزار و ۹۵۷ مورد نمونه‌گیری اکنون ۹۷۰ مورد مثبت و یک هزار و ۱۰۲ مورد نیز بستری هستند.

حسینی به اعمال محدودیت برای پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: ۱۴روز قرنطینه، تعطیلی مغازه‌ها بعد از ساعت ۲۰، اجرای طرح زوج و فرد، تعطیلی نماز‌های جمعه و جماعت، ساماندهی دستفروشان و خودرو‌های دوره گرد و تشدید نظارت‌ها از مهمترین مصوبات ستاد کرونا شهرستان برای پیشگیری از ویروس کرونا است.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به رفتار مردم بستگی دارد، ادامه داد: برای اینکه از انتقال کرونا به شکل گسترده جلوگیری کنیم، حضور مردم در شب‌نشینی‌ها و برگزاری تجمعات در مراکز تفریحی، بوستان‌ها و همچنین مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود رعایت نکات بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ها از سوی همگان را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست‌ها از مهمترین راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.