فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به پیشنهاد ۱۲۸ برنامه برای برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: این برنامه ها برای آماده سازی و تکمیل، تحویل کارگروه‌ها شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان در جلسه کمیته زائران، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن (عج)، گفت: کمیته راهیان و زائران شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از کمیته‌های مهم برای برگزاری سالگرد شهادت سردار دل ها و همچنین ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: یکی از نکات حائز اهمیت برای حفظ سلامت زائران در شرایط فعلی، راه اندازی کمیته خدمات بهداشتی است.

سردار معروفی تصریح کرد: خدمات بهداشتی را باید جدی بگیریم و این کمیته باید به سایر کمیته‌های این ستاد افزوده شود.

او گفت: برای برگزاری مراسم  سالگرد شهید سلیمانی در کشور، ۵ ستاد، شامل ستاد حضرت رسول (ص) با محوریت فرماندهی کل، ستاد کرمان که به دلیل محوریت برگزاری مراسم از توجه و حساسیت بالاتری برخوردار است، ستاد بین الملل نیروی قدس، ستاد مقاومت و ستاد سازمان بسیج و سپاه کشور تشکیل شده است.

سردار معروفی تصریح کرد: ۱۲۸ برنامه برای برگزاری هرچه با شکوه تر سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، در نظر و پیشنهاد شده است که برای آماده سازی و تکمیل، به کارگروه‌ها تحویل داده شده اند.

او بیان کرد: کار‌ها و برنامه‌های این ستاد در استان کرمان، بررسی و با خانواده شهید سلیمانی هماهنگ شده است و همچنین ستاد مرکزی، برنامه‌های پیشنهادی ستاد استان کرمان در دهه شهادت سردار را پذیرفته است.

او بیان کرد: برگزاری اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان قطعی بوده و آمادگی لازم را در این باره خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه مراسم با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، افزود: در این مراسم نظارت‌ها بسیار سختگیرانه است و آیین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تعداد محدود مهمانان و زمان کوتاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان، عنوان کرد: اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور و تمام استان‌ها به صورت کاملا مدیریت شده، برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: برگزاری این مراسم، فرصت مناسبی برای ایستادن در برابر عرض اندام دشمنان است تا با گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی در جامعه و ایجاد نشاط معنوی، جلوی هجمه‌های دشمنان گرفته شود.

سردار معروفی گفت: کمیته راهیان و زائران و ترویج مکتب حاج قاسم برای پذیرش مدیریت شده دانش آموزان و دانشجویان از سراسر کشور آمادگی دارد؛ اما در شرایط موجود اجازه پذیرش نداریم.

او افزود: روزانه برای هزار نفر زائر آمادگی پذیرش داریم؛ اما درحال حاضر، شرایط به گونه‌ای است که اعزام کاروان‌ها به استان کرمان ممنوع شده  است.

فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان، تصریح کرد: سلامت همه افراد و زائران شهید حاج قاسم سلیمانی، در اولویت بوده و حتی یک نفر هم نباید در این مراسم بیمار شود.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.