نظری گفت: یکی از برنامه‌های اصلی مجلس احصاء مشکلات اولویت دار کشور و طرح این مباحث در کمیسیون‌های مربوطه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری میز خدمت در این شهر گفت: یکی از برنامه‌های اصلی مجلس احصاء مسائل و مشکلات اولویت دار کشور و طرح این مباحث در کمیسیون‌های مربوطه و تصویب قوانین مرتبط جهت رفع سریع این مشکلات است.

نظری افزود: به منظور بررسی مشکلات کشور و تلاش در جهت رفع آن‌ها، برگزاری جلسات متعدد با وزرای دولت در دستور کار قرار گرفته است.

او اضافه کرد: تمرکز بر امور نظارتی و افزایش نظارت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی و خدماتی و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم یکی دیگر از اولویت‌های نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی است.

احمد طهرانی فرماندار شهرستان خمین هم گفت: ارائه خدمات بصورت عادلانه در مناطق مختلف شهر باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار داشته باشد و در این زمینه نباید بین مناطق حاشیه‌ای با مناطق مرکزی فرق گذاشته شود.

طهرانی با اشاره به لزوم بازنگری در طرح تفصیلی شهر خمین افزود: رویکرد ما در شهرستان توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای شهر است که برای تحقق این موضوع مردم نیز باید با ما همکاری و تعامل داشته باشند و از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این مناطق خودداری کنند.

مردم محله عباس آباد خمین در این جلسه مواردی از جمله افزایش گشت‌های انتظامی در این محله، ایجاد خط تاکسی، ایجاد ورودی و خروجی ایمن، کمک جهت ساخت سرویس بهداشتی مسجد امام حسن (ع)، آسفالت کوچه‌ها و معابر، تامین روشنایی برخی از معابر فاقد روشنایی و ایجاد شبکه فاضلاب در محله عباس آباد را مطرح کردند و مورد بررسی مسئولان شهرستان خمین قرار گرفت.

میز خدمت مسئولین شهرستان با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله عباس آباد برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.