کتابدار کتابخانه عمومی گلستان بخش بیستون گفت:با پیگیری‌های مستمر و ارتباط با صنایع بخش بیستون و صنایع استان، ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون، کتابخانه عمومی گلستان، شهدای چهر و ملاصدرا، اهدا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سمیه میرزایی کتابدار کتابخانه عمومی گلستان بخش بیستون گفت: برای ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، ۲۵۰ جلد کتاب بالغ بر ارزش ۳۲ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون اهدا شد.

او گفت: با پیگیری‌های مستمر و ارتباط با صنایع بخش بیستون و صنایع استان، از سوی یکی ازصنایع ۲۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون، کتابخانه عمومی گلستان، شهدای چهر و ملاصدرا، اهدا شد این کتاب‌ها با عناوین مختلف و در زمینه‌های اجتماعی، علمی، کودک و نوجوان و تاریخ و ادبیات هستند.

میرزایی مسئول و کتابدار کتابخانه عمومی بخش بیستون بیان کرد: شهر بیستون با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و یکی از شهر‌های شهرستان هرسین است. این شهر دارای دو دهستان به نام‌های چهر و مرکزی است.

او ادامه داد:سه کتابخانه عمومی به نام‌های کتابخانه عمومی گلستان واقع در محوطه کارخانه قند بیستون با دارا بودن ۵۲۰ عضو فعال و ۷۳۰۰ جلد کتاب، کتابخانه عمومی ملاصدرا واقع در شهرک بیستون با دارا بودن ۴۵۰ عضو و ۱۵۰۰۰ هزار جلد کتاب و کتابخانه تازه تاسیس شهدای چهر واقع در روستای چهر با ۶۵۵ عضو و حدود ۳۰۰۰ هزار جلد کتاب آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

میرزایی در پایان گفت: کتابخانه عمومی گلستان به دلیل مجاورت با کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی در مناسبات مختلف از ظرفیت آنان در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌کند؛ و در سال ۹۷ نیز با پیگیری انجمن کتابخانه‌ها و اینجانب مبلغ ده میلیون ریال از بخش صنایع برای تامین جوایز جشنواره کتابخوانی رضوی دریافت کردیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.