مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان، وضعیت روانسر را نگران کننده دانست و گفت: حال و روز این شهرستان خوب نیست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدسعید سریری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: افزایش بی‌سابقه موارد جدید بیماری کرونا در روز‌های گذشته محسوس است و منجر به فوت و بستری شدن تعدادی از شهروندان در مراکز درمانی شده است.

او بیان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت تخت‌های بخش کرونای بیمارستان‌های استان و همچنین خستگی و مبتلا شدن تعداد زیادی از کادر درمان به ویروس کرونا شهروندان باید بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر، تعطیلی مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، مراسم ختم و عزا و همچنین مراسم عقد و عروسی را خواستار شد.

سریری، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، ماسک زدن، شستن مرتب دست‌ها، رعایت‌کردن فاصله‌گذاری اجتماعی، مسافرت نرفتن، اجتناب از حضور در اماکن شلوغ و تجمعات را از جمله اصول ضروری دانست که شهروندان برای سلامت خود و خانواده باید آن را رعایت کنند.

او تاکید کرد: شهروندان در صورت داشتن علائم مشکوک به کرونا و شبیه به سرماخوردگی و یا مثبت شدن تست pcr به مدت ۱۴ روز با استراحت کردن و مصرف مایعات گرم در خانه خود را قرنطینه کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.