رزمایش کمک‌های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار شهرستان‌های لالی و هفتکل برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، جدیدترین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان‌های لالی و هفتکل برگزار شد.

این بسته‌ها که شامل؛ کیف؛ دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، مداد تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی بودند به همت دفتر مدیریت و با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شدند.

با هماهنگی به عمل آمده قرار است در فاز بعدی این رزمایش، بسته‌های نوشت افزار تهیه شده میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان اندیکا توزیع گردد، ضمن اینکه در مرحله قبلی از اجرای رزمایش مومنانه با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان توزیع شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار