رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه گفت: اهدای بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان در قالب طرح ارمغان مهر انجام شد.

 

مولا برومند رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه درخصوص طرح ارمغان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند هر سال در آستانه آغاز سال تحصیلی در این شهرستان اجرا می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح ارمغان مهر را کمک به دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل آن‌ها به دلیل کمبود لوازم التحریر، کیف، کفش و... عنوان کرد و افزود: خیران داوطلب جمعیت هلال این شهرستان در این طرح مشارکت می‌کنند.

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند امیدیه در قالب طرح ارمغان مهر

برومند با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۲۰ میلیون ریالی تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند در مناطق محروم امیدیه توزیع شده است، بیان کرد: این طرح تا پایان مهر ماه امسال ادامه دارد و تلاش می‌شود مایحتاج این دانش آموزان به نحو احسن تامین و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

از ابتدای سال تحصیلی جدید، تهیه ملزومات مدرسه شامل؛ لوازم التحریر، کیف، کفش و... در دستورکار سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله؛ هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج، گروه‌های جهادی و... قرار گرفت و به دانش آموزان نیازمند به ویژه ساکن مناطق محروم و روستایی اهدا شد.

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند امیدیه در قالب طرح ارمغان مهراهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند امیدیه در قالب طرح ارمغان مهر

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.