سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در فایل صوتی منتشر شده از من صحبت هایم تقطیع شده و از عوامل انتشار این فایل در مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه (سرپرست باشگاه پرسپولیس) در خصوص حواشی ایجاد شده و منتشر شدن فایل صوتی که در آن صحبت هایی را درباره مردم مازندران انجام داده بود، اظهار داشت: بخش‌های زیادی از این صحبت‌ها تقطیع شده است و متاسفانه با هدف تخریب باشگاه پرسپولیس این فایل‌ها منتشر شده و قطعا از عوامل تصویربرداری مخفیانه و انتشار این فایل در مراجع قضایی اقامه دعوا می‌شود.

رسول پناه در مورد برخی برداشت‌ها از صحبت‌های مطرح شده در این فایل تصویری پیرامون مردم مازندران گفت: ارادت ما به مردم همه استان‌های کشور به ویژه مردم مازندران روشن است و نه تنها هیچ قصدی برای اسائه ادب به مردم مازندران نبود بلکه در آن لحظه وقتی خبرنگار وسط صحبت‌های من اسم مازندران را می‌آورد، ناخودآگاه تکرار می‌کنم و اگر برداشت توهین از این صحبت‌ها صورت گرفته از مردم اصیل و بزرگوار مازندران عذرخواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۳:۵۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
اولش حرفش را میزنه // بعد میگه غلط کردم// بعد از عامل فیلمبرداری میخواد شکایت کنه // فدات شم اگه فیلمبردار نبود هیچوقت نمیگفتی غلط کردم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۴۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه اقدام ضعیف قوه قضایه تو محکوم کردن توهین ها باعث شده الان چند وقتیه هرکی از راه میرسه به مردم مازندران توهین میکنه.
مردم مازندران مثل مردم سایر مناطق کشور مردم مهمان نواز هستن ولی بخاطر کرونا و هجوم بعضی شهروندان نامحترم تهرانی در زمان تعطیلات واقعا حوصله و اعصاب براشون نمونده.
ای کاش قوه قضایه یکم با این افراد محکمتر برخورد کنه که هر کسی از هر جا رسید به خودش اجازه نده توهین کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
پدر سوختگی شاخ و دم ندارد.
Spain
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تو غلط کردی
آخرین اخبار