معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

سرمایه‌های اجتماعی نباید دچار خدشه شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه اجتماعی مردم نباید دچار خدشه شود و مردم ناراضی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیل ریاحی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد بازآفرینی شهری با تأکید براینکه باید یک انسجام و هماهنگی فکری در بین شهرداری، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهار داشت: سرمایه اجتماعی مردم نباید دچار خدشه و مردم ناراضی باشند بنابراین می‌طلبد یک گروه سه نفره متشکل از نمایندگان سه دستگاه در راستای بررسی پروژه‌های بازآفرینی شهری اقدامات لازم را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه باید به اقتصاد شهر فکر کنیم افزود: تعریف پروژه‌های گردشگری که بتواند به اقتصاد محله و شهر کمک کند در دستور کار قرار گیرد.

ریاحی با بیان اینکه شهرداری علی‌رغم کمبود اعتباراتش تاکنون از اجرای پروژه‌ها عقب نبوده است، ادامه داد: ستاد بازآفرینی باید با انسجام سازمانی و درونی بیشتر به کمک مدیریت شهری بیاید و سیاستگذاری‌های راه و شهرسازی در بازآفرینی قوی‌تر و نقش‌آفرینی شهرداری هم بیشتر شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.