مرادنیا گفت: هر گونه کوتاهی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان کردستان چه از سوی مدیران و چه از سوی پیمانکاران، ظلم در حق مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه بررسی مشکلات و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط و پیمانکاران پروژه‌ها برگزار شد، با ابراز نارضایتی از پیشرفت پروژه ها، گفت: ما بر مبنای وعده و تعهد پیمانکاران به مردم قول اتمام پروژه‌ها را دادیم، اما خلف وعده شما سبب بدقولی دولت و صلب اعتماد مردم می‌شود.

او افزود: این پروژه‌ها برای مردم است و در اجرای آن یک طرف دولت است و یک طرف پیمانکاران و کوتاهی در اجرا از سوی هر کدام از طرفین که باشد، ظلم در حق مردم است.

مرادنیا با یادآوری کوتاه بودن فصل مناسب برای کار‌های عمرانی در کردستان، تاکید کرد: آغاز سرما و بارندگی بسیار نزدیک است لذا در این زمان طلایی، باید تصمیمات و اقدامات فوری و آنی باشد.

شایان ذکر است، در این جلسه پروژه‌های فرودگاه سقز، سه راهی مریوان، گردنه صلوات آباد، ۴ خطه نمودن محور سنندج - همدان، جاده سنندج مریوان و قطعه کامیاران - میاندوآب کوریدور شمال جنوب مورد بررسی قرار گرفت که متاسفانه علیرغم تامین اعتبار و تعهد پیمانکاران، اغلب آن‌ها از پیش بینی‌ها عقب هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.