معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آغازعملیات سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی از سمت میدان انقلاب خبرداد.

بهزاد ریحانی فرد معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: خیابان فردوسی از خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر سنندج است وبه منظور ارتقاء کیفی فضای شهری پیاده محور کردن آن در سالجاری آغاز شد.

ریحانی فرد گفت: حفظ هویت هسته مرکزی شهر، کاهش بار ترافیکی، حفظ و زیبایی محیط زیست شهری، رونق کسب و کار، افزایش مراودات اجتماعی و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان از اهم اهداف احداث پیاده راه خیابان فردوسی است.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری مسیر پیاده راه فردوسی در مرحله اول تاسیسات زیربنایی توسط دستگاه‌های خدمات رسان و سازمان عمران شهرداری سنندج مورد بازسازی قرار گرفت.

او گفت: دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات لازم را در جهت اجرای عملیات زیربنایی این خیابان در مدت قریب به دو ماه انجام و پروژه جهت آغاز عملیات زیر سازی از ۷ تیرماه سالجاری تحویل این شهرداری شد.

ریحانی فرد از آغاز عملیات سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی از سمت میدان انقلاب در سنندج خبر داد و عنوان کرد: برای اجرای سنگفرش آن عملیات تخریب و خاکبرداری توسط دو پیمانکار از دو جبهه در حال اجرا است.

او تصریح کرد: تسطیح بستر باز، تراکم بستر، تهیه و حمل و پخش مصالح، تهیه لوله جهت تاسیسات مکانیکی و برقی و آرماتور بندی جهت ایجاد بستر مناسب بخشی از خیابان فردوسی برای اجرای عملیات سنگفرش انجام شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج همچنین به اجرای عملیات بتن ریزی همزمان با تخریب پیاده رو‌های موجود و همکاری با دستگاه‌های خدمات رسان جهت اجرای تاسیسات زیرزمینی جدید، ترمیم منهول‌های اجرا شده توسط دستگاه‌های زیرساخت اشاره نمود.

ریحانی فرد افزود: با معدن سنگ جهت تامین سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی قرارداد منعقد شده و در صورت نیاز پیمانکاران سنگ به محل پروژه بار گیری خواهد شد.

او همچنین یادآور شد: طول پیاده راه خیابان فردوسی ۵۸۰ متر و عرض آن ۲۴ متر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
تو دنیای نوینی که همه کشورها به فکر راه سازی هستند .شهرداری سنندج تصمیم پرفته یک خیابان که دو میدان اصلی مرکز شهر را به هم گیوند میدهد به گیاده رو تبدل کند البته پیاده رو که نه جای برای دستفروشان .البته نه اینکه من با دستفروشان مشکی داشته باشم ولی آیا چهره شهر از اینی که هست ایا افتضاح تر نمی شود .نمی شد با این هزینه برای این دستفروشان 2 کارخانه 3 شیفت گذاشت تا هم از شغل کاذب وهم به زیباتر شدن شهرمان کمکی شود .یا فقط نان در همین کار بود براتیان یا مثل همیشه دستور رسیده که کوردها نباید هیچ کارخانه ای داشته باشند وهمه در بدر این شهر و آن شهر باشند یا تو شهر خودشان دستفروش باشند