به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، مرتضی خامی در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس اظهار داشت: با تفاهمهای به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت (بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار)، شاهد موفقیتهای بیشتر خواهیم بود. هدف ما نصب برند بر روی سینه بازیکنان نبود. با تجربه سالهای گذشته تصمیم گرفتیم بهترین بهره برداری را از حمایت مالی داشته باشیم که این مهم با رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس محقق شده است.
وی افزود: این یک تفاهم نامه سه جانبه است. باشگاه خودکفا است و درآمدهای خودش را دارد. این اتفاق با آمدن یک کارگزار مسلط تکمیل شده است.
مدیرعامل بانک گردشگری ادامه داد: درآمد مستمر برای باشگاه هدف اصلی کارگزار است. این درآمد از کجا عاید میشود؟ از طریق همکاری هر سه ضلع مثلث؛ باشگاه پرسپولیس و کارگزار به تنهایی نمیتوانند موفق باشند. تفاهمهایی که به وجود آمده کار را پیش میبرد.
خامی تصریح کرد: خیلیها علاقمند به رویدادهای ورزشی هستند، اما همیشه بحث حامیان مالی موضوعی بوده که به خوبی به آن پرداخته نشده است. در پتانسیل بسیار ارزشمند برای تبلیغ فرآیندهای خود، گاهی فقط به این بسنده میکنند که در تلویزیون و رسانهها مطرح باشند.
وی افزود: همه اعضای بانک گردشگری پشتیبان طرح صدور کارت هواداری باشگاه پرسپولیس هستند. آنچه که ما مطرح کردهایم فقط خدمات بانکی بوده است. بسیاری از ظرفیتهای باشگاه و کارگزار دیده نشده است. هواداران و حامیان باشگاه و حامیان ما اتفاقهای خوبی را رقم خواهند زد.
مدیرعامل بانک گردشگری اضافه کرد: با همراهی همه، خدمات قابل توجهی را به هواداران خواهیم داد تا منافع آن به همه برسد. با رویکرد مناسبی که تا اینجا وجود داشته بهنظرم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من به موفقیت کارت هواداری پرسپولیس خوشبین هستم و همه اعضای بانک را در این زمینه به خدمت خواهم گرفت.
انتهای پیام/