به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پیام فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت:برای بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و لزوم بسترسازی دولت الکترونیک، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، مرکز تلفنی سمیع را جهت ارائه خدمات غیر حضوری برق به مردم در زمینه فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش با شماره ۳۱۱۱ و به منظور حفظ حقوق شهروندی و ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به بهره برداری رسید.
او افزود: کارشناسان سمیع در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۲۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ علاوه بر دریافت و پیگیری فوری جهت انجام درخواستهای جدید فروش انشعاب برق و همچنین خدمات پس از فروش در صورت لزوم مشاوره و راهنمایی لازم را به تماس گیرندگان خواهند داشت.
پیام فر از مزایای پر اهمیت راه اندازی این سامانه به ویژه در موقعیت حساس کنونی را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: درهمین زمینه تمام مدارک و همچنین امضای قرارداد یا هر فرم مورد نیاز، با کمکبازرس مشترکین در محل حضور متقاضی اخذ گردیده و هزینه خدمات و انشعاب از طریق پیامک با لینک پرداخت برای آنها ارسال خواهد شد.
مدیریت توزیع برق دزفول گفت: اهداف راه اندازی سامانه تلفنی سمیع توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد ها، رسیدگی موثر و فوری به درخواستها و شکایت ها، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی، کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارایی و بهره وری منابع انسانی، ارایه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، پاسخگویی مکانیزه به مشترکان و متقاضیان برق، نظرسنجی مکانیزه از مشترکان و متقاضیان و ارتقای رضایت مندی در زمینه تکریم ارباب رجوع است.
این مقام مسئول با اشاره به شروع خدمات دهی این مرکز از ابتدای مهرماه ۹۹ گفت: کلیه خدمات مشترکان مدیریت توزیع نیروی برق دزفول به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه تلفنی سمیع ۳۱۱۱ انجام خواهد شد و امید است با همکاری مردم در کوتاهترین زمان بیشترین رضایتمندی از این خدمت نوین الکترونیک حاصل شود.
انتهای پیام/م