سرپرست فرمانداری شادگان از کاهش خاموشی‌ها در این شهرستان با نصب و راه اندازی ۸۰ دستگاه ترانس و تقویت شبکه برق خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان به اشاره به وقوع خاموشی‌های مکرر طی تابستان امسال در این شهرستان گفت: ۸۰ دستگاه ترانس برق به منظور تقویت شبکه برق اخصاص یافت.

او با بیان اینکه تخصیص ترانس‌های برق در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستان مصوب شد، افزود: تعویض پایه‌های فرسوده برق، شست و شوی خطوط برق و آمادگی برای بارندگی و زمستان، تامین کابل خودنگه دار، ساماندهی شبکه توزیع شهر شادگان با اولویت در سطح شهر‌ها و روستا‌ها از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار گرفت.

صبری پور جمع آوری انشعابات غیر مجاز در شادگان، مشارکت و همکاری مردم به منظور شبکه پایدار و تبدیل شدن شبکه سیمی به کابلی و... را از دیگر مصوبات این جلسه و تصمیمات اتخاذ شده عنوان کرد و بیان داشت: همچنین روند پیشرفت فیزیکی عملیات احداث پست برق ۱۳۲/۳۳ کیلو ولت دورق این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و بازدید میدانی از این پروژه بعمل آمد.

براساس این گزارش؛ جلسه بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان شادگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان، مهندس خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان، کرتلایی بخشدار مرکزی این شهرستان، حسن نژادیان رئیس اداره برق شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.