بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تربت‌حیدریه تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت:در صورت تداوم افزایش آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا، با کمبود تخت و تجهیزات پزشکی مواجه خواهیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه تداوم روند افزایش مبتلایان به بیماری  کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، کار پذیرش بیماران را با مشکل مواجه می‌کند گفت : تا ساعت هشت صبح امروز ظرفیت ۱۰۰ تخت که برای بستری بیماران کرونا در نظر گرفته شده بود تکمیل شده است.

او با اشاره به اینکه در صورت تداوم روند افزایش مبتلایان به کرونا در جمعیت زیرپوشش این واحد دانشگاهی، ظرفیت تخت‌های پیش‌بینی شده بستری و بخش آی. سی. یو بیماران کرونایی در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تکمیل خواهد شد افزود: درصورت این اتفاق برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا، با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به افزایش آمار فوتی‌های ناشی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاق ناخوشایند باید هشدار جدی برای همه باشد و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا کمتر شاهد از دست رفتن عزیزانمان باشیم.

ابراهیمی پور بیان کرد: با شیوع موج سوم ویروس کرونا، فشار مضاعفی بر دوش کارکنان نظام سلامت وارد شده است و بر خلاف توصیه‌ها و هشدار‌های مکرر، رعایت نکردن موارد بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و حضور در مکان‌های شلوغ و رفت و آمد‌های خانوادگی، روند ابتلا به بیماری کرونا را افزایش داده است.

او تصریح کرد: استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت فردی همواره باید مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم هرچه زودتر این بیماری را کنترل کنیم.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار