رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: استفاده از ماسک، پوشیدن دستکش و حفظ فاصله فیزیکی به عنوان سه اصل خرید میوه و تره بار از میدان الغدیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،لزوم استفاده از ماسک در میدان الغدیر اهواز ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: استفاده از ماسک، پوشیدن دستکش و حفظ فاصله فیزیکی به عنوان سه اصل خرید از میدان میوه و تره بار است و رعایت این اصول و استفاده از ساعات خلوت برای خرید، باید رعایت شود.

او با اشاره به ضد عفونی کردن روزانه و مستمر میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز افزود: با تمام دشواری‌های موجود، در کنترل گسترش ویروس کرونا در بین کارکنان و کارگران میدان الغدیر و بازار‌های میوه و تره‌بار تلاش کرده ایم و این روند را با جدیت و دقت ادامه خواهیم داد.

ربیعی بیان داشت: اگر چه کارگران غرفه‌ها با ماسک و دستکش برای کمک به مراجعه‌کنندگان حضور دارند، اما با توجه به اینکه عموماً مشتریان تمایل دارند خودشان محصولات مورد نظرشان را دستچین کنند، به آنان توصیه می‌کنیم حتماً با ماسک و دستکش در این مراکز حضور یابند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز ادامه داد: با وجود آنکه سازمان مدیریت میادین شهرداری اهواز به منظور رعایت فاصله‌گذاری، نسبت به خط کشی و علامت‌گذاری بازارچه‌ها میوه و تره‌بار اقدام کرده، اما تحقق این امر نیازمند همکاری مراجعه‌کنندگان است.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت دقیق اصول بهداشتی ستاد استانی مقابله با کرونا در میدان میوه و تره بار الغدیر، گفت: امیدواریم با همراهی بیش از پیش شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله فیزیکی با کمترین آسیب از پاندمی کرونا عبور کنیم.

او ادامه داد: اگر چه برای حفظ و تامین سلامتی شهروندان و کارکنان میدان میوه و تره بار، از اسفندماه پارسال مجموعه اقداماتی را در چارچوب رعایت اصول بهداشتی ستاد استانی مقابله با کرونا، انجام داده‌ایم، اما با به‌کارگیری همه امکانات و ظرفیت و تمام توان خود تلاش کرده‌ایم تا هیچ‌گونه وقفه‌ای در ارائه خدمات و توسعه کمی بازار‌های میوه و تره بار پیش نیاید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.