فرماندار حمیدیه گفت: یک باب نانوایی فانتزی متخلف به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رعایت اصول بهداشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از طریق رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و... به فروشگاه‌های عرضه موادغذایی، نانوایی‌ها و سایر اصناف ابلاغ شده است.

او افزود: علیرغم ابلاغ شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در بازرسی‌های انجام شده به همت شبکه بهداشت و درمان حمیدیه، یک باب نانوایی فانتزی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی شناسایی و پلمب شد.

هاشمی بر رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و شست و شوی مکرر دست‌ها از سوی مردم و کارمندان ادارات و صاحبان اصناف تاکید و بیان کرد: اگر مردم در مهار و کنترل بیماری کرونا ویروس همکاری نکنند، روز‌های سختی پیش رو خواهیم داشت، چرا که تا به امروز نه تنها استان خوزستان و شهرستان‌های تابعه آن، بلکه بسیاری از استان‌های کشور در وضعیت قرمز به سر می‌برند و شاهد تکمیل ظرفیت برخی بیمارستان‌ها هستیم.

فرماندار حمیدیه به پلمب ۲۲ واحد صنفی متخف به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: همه اصناف موظف به رعایت بهداشت هستند، چراکه هرگونه کوتاهی در این زمینه سبب به خطر افتادن جان و سلامت مردم می‌شود، از این رو با متخلفان با جدیت و برابر با قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.