سردار اشتری گفت:کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می‌دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی درحاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در استان قم گفت: نیروی انتظامی درهمه ساعات و درتمام مکان‌ها بایستی حضور فعال و موثری داشته باشد که لطف الهی این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد.

سردار اشتری تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم به ازای هر یک هزار تن بایستی پنج نیروی پلیس داشته باشیم که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد را داریم؛ اما با توجه به شرایط موجود کارکنان نیروی انتظامی سعی می‌کنند ماموریتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های روز می‌تواند تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران کند، گفت: دقت و سرعت ماموران نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید این شاخص‌ها افزایش یابد.

سردار اشتری با اشاره به بخشی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی برتاکید ایشان در بحث هوشمندسازی پلیس طی یک برنامه سه ساله خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و امروز نیز در استان قم شاهد افتتاح چندین پروژه در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا "با هم برای امنیت و سلامت" گفت: مجموعه نیروی انتظامی از همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بحث مقابله با آن بوده است.

او عنوان کرد: طی دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت داشتیم او تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس کرونا بود که در این زمینه برای سلامت مردم هر چه در توان داشت به کمک آورد.

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس توقف ناپذیر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می‌دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

سردار اشتری صبح امروز با سفر به قم با شماری از مراجع تقلید به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد، از بیست و هفتم مهرماه تا دوم آبان ماه امسال به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده‌است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار