دستگاه ضد عفونی کننده دست یا دیسپنسر دست محصولی است که به منظور ضد عفونی کردن دست ها بدون دخالت و یا لمس دستگاه طراحی و تولید شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه ضد عفونی کننده دست یا دیسپنسر دست محصولی است که به منظور ضد عفونی کردن دست ها بدون دخالت و یا لمس دستگاه طراحی و تولید شده است. این محصول بسته به نحوه عملکرد، حجم مخزن، کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در قیمت های گوناگون عرضه می شود. در مقاله زیر که برگرفته از سایت آی ناین –بزرگترین عرضه کننده این محصولات در ایران – است، به شما انواع این محصول، نحوه انتخاب محصول مناسب و قیمت هریک از این محصولات ارائه شده است لذا پیش از خرید این محصول توصیه می شود حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 021-45537

دستگاه ضد عفونی کننده دست

مهمان ناخوانده این روز های ما، ویروس کرونا یا کووید 19 است. این ویروس متاسفانه تا کنون جان بسیاری از هموطنان ما را گرفته و این روند همچنان ادامه دارد، لذا توصیه بسیاری از مسئولین رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری است. جدای از توصیه اکید به زدن ماسک در تمامی ارتباطات اجتماعی، شست و شوی دائم دست ها و ضد عفونی کردن آن از الزامات این روز های کرونایی است. دستگاه ضد عفونی کننده دست وسیله ای است که در کمترین زمان ممکن دست های شما را ضد عفونی می کند.

 

انواع دستگاه های ضد عفونی کننده


این دستگاه ها در انواع دستگاه ضد عفونی کننده پدالی، اتوماتیک و نوع یو وی ( UV ) وجود دارند. از آنجایی که اشعه یو وی برای استفاده و تماس مستقیم دست و پوست به خصوص در دفعات زیاد خیلی توصیه نمی شود به بررسی دو مدل دیگر، مزایا و معایب هریک در زیر می پردازیم:

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست یا دارای سنسور چشمی

این دستگاه ها نوع محبوب تر بازار ایران است. عملکرد آن به شکل اتوماتیک و بوسیله سنسور چشمی قرار گرفته کنار نازل صورت می گیرد. با قرار دادن دست جلوی این سنسور ها دستگاه اقدام به پاشش محلول ضد عفونی کننده کرده و معمولاً به منظور کاهش مصرف ماده ضد عفونی کننده و هدر رفت آن مدت زمان پاشش بین 1 تا 3 ثانیه صورت گرفته و قطع می شود. این دستگاه ها در قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که معمولاً بیانگر کیفیت دستگاه است. البته مخزن دستگاه نیز از مشخصه های قیمت آن است.

دستگاه های محلول پاش اتوماتیک مجهز به سنسور چشمی در مدل های ایستاده، دیواری و رومیزی تولید شده اند که انواع دیواری معمولاً ظرفیت مخزن کوچک تری نسبت به مدل های ایستاده دارند. این دستگاه ها از نظر ظاهری، شکیل تر بوده اما از قیمت نسبتاً بالاتری نیز برخوردارند. این دستگاه ها معمولاً دارای LED بوده که با روشنایی صورت گرفته علاوه بر جلب نظر مشتری، وضعیت دستگاه را نیز نشان می دهد.

دستگاه ضد عفونی کننده دست پدالی

یکی از نخستین انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست، نوع پدالی آن بود که از نظر فروش نیز به سرعت به پرفروش ترین محصولات مورد استفاده در ایران تبدیل شد. علت آن را شاید بتوان در مکانیزم عملکرد ساده، قیمت بسیار مناسب و قرار گیری آن در هر مکانی نام برد. حجم مخزن این دستگاه ها از 2 لیتر به بالا شروع شده و به دلیل محل قرار گیری آن کاربرد بسیار عمومی دارند که می توان آن را در اماکن متنوعی مانند دندان پزشکی، رستوران، ادارات دولتی، فروشگاه ها، مجتمع ها، باشگاه های ورزشی و ... مشاهده کرد. به عنوان مثال دستگاه ضد عفونی کننده مدل I9-04 به دلیل قرار گرفتن LED پر نور در ساقه آن از محبوب ترین دستگاه ها جهت استفاده در رستوران ها یا اماکن پزشکی به دلیل جلب نظر مشتریان بوده و همچنین به دلیل رنگ سفید مناسب دکور بسیاری از مشاغل می باشد.

نکته مهم هنگام انتخاب دستگاه ضد عفونی کننده مناسب، توجه به کاربری محصول و قیمت آن است. به عنوان مثال توصیه می شود در مشاغل پر ریسک مانند مطب پزشک از محصولی استفاده شود که بواسطه نورپردازی توجه تمامی مشتریان را به خود جلب کرده و آن ها را به استفاده از آن ترغیب کند. این مورد در خصوص رستوران ها نیز صدق می کند. در خصوص برخی مشاغل پر تردد مانند بانک ها مورد مهم مخزن بزرگ در کنار دوام بالای محصول است.


لیست قیمت انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست 

لیست قیمت فوق در تاریخ 28 مهر سال 99 تهیه شده است. جهت مشاهده لیست قیمت بروز محصولات و مشخصات هریک از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

قیمت دستگاه ضد عفونی کننده دست

لیست قیمت محصولات ضد عفونی کننده

 

لیست قیمت دستگاه های ضد عفونی کننده فوق ممکن است متوجه تغییرات شده و یا برخی محصولات حذف / اضافه شده باشند. توصیه می شود پیش از خرید به سایت آی ناین ( بزرگترین و کامل ترین مرجع فروش این محصولات در ایران ) مراجعه کنید :

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 45537-021

خرید بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست با هزینه مناسب  

در جواب این سوال باید پرسید که محصول را به چه منظور تهیه می کنید. پیش از معرفی بهترین محصولات ابتدا محصول مناسب برای مشاغل مختلف را در زیر پیشنهاد می دهیم :

محصول مناسب جهت مشاغل بسیار پر تردد : دستگاه با حجم مخزن بالا و ترجیحاً عملکرد اتوماتیک ( مانند مدل FME.R1 )

محصول مناسب مکان های کم تردد با فضای کم : دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دیواری ( مانند مدل i9-02 )

محصول مناسب مشاغل پر خطر ( مانند پزشکی و رستوران ) : محصول دارای LED و روشنایی قوی ( مانند مدل I9-04 یا i9-07 )

محصول مناسب فروشگاه ها و مغازه : محصول با دوام بالا و ظاهر متناسب با طراحی فروشگاه ( مانند مدل i9-06 )

محصول مناسب ادارات : محصول ایستاده با کیفیت بالا و ظاهر متناسب ( مانند مدل i9-06 )

بهترین دستگاه های ضد عفونی کننده از دید ما ( بر اساس کیفیت، رضایت مشتری و تعداد فروش )

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست مدل i9-06 :

این محصول را می توان به گل سر سبد محصولات دستگاه ضد عفونی کننده تشبیه کرد. از نظر ظاهر و کیفیت ساخت در رتبه بسیار بالایی بوده و عملکرد آن توسط سنسور قدرتمند چشمی صورت می گیرد. مخزن دستگاه از نوع 5 لیتری بوده که حجم بسیار قابل قبولی است. همچنین به دلیل طراحی خمیده، این دستگاه منحصر به فرد ترین محصول این روز های بازار محصولات می باشد.

خرید این دستگاه

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-05 :

نوع بهبود یافته محصول i9-01 است و از نظر کیفی و طراحی در درجه بالاتری قرار دارد. این محصول در مدت زمان کمی پس از عرضه تخصصی توسط آی ناین با فروش بسیار بالایی مواجه شد که دلیل آن نیز کیفیت ساخت بالا و بازگشت مشتریان عمده به دلیل این امر بود. مخزن این دستگاه 2 لیتر بوده و عملکرد آن پدالی است. نوع نازل فلزی و پاشش آن به شکل پودری است. رنگ داخل بدنه و پدال بهبود یافته و درپوش مخزن پلاستیکی از مشخصه های ارتقاء یافته این محصول است.

خرید این دستگاه و 10 ها نوع دیگر دستگاه ضد عفونی کننده در سایت آی ناین

دستگاه ضد عفونی کننده مدل i9-07 :

یکی از جدید ترین محصولات عرضه شده توسط مجموعه آی ناین بوده و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. این محصول قابلیت نصب دیواری و رومیزی داشته و دارای LED است که به آن ظاهر بسیار زیبا داده است. این محصول دارای مخزن 3 لیتر است که علیرغم طراحی جمع و جور حجم بالایی را دارا می باشد.

جهت مشاهده و خرید سایر محصولات و بررسی هر محصول به همراه دیدگاه و نظر مشتریان به سایت آی ناین مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت تماس گرفته و به شکل تلفنی از کارشناسان فروش شرکت مشورت بخواهید.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن تماس : 45537-021

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار