فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۹۳ درصد مردم این شهرستان به منظور مقابله با ویروس کرونا در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت:  استفاده کارمندان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف در این شهرستان از ماسک برای پیشگیری و مقابله ویروس کرونا ۱۰۰ درصد است.

او بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا درصد کمی از مردم که در اماکن عمومی از ماسک استفاده نمی‌کنند با توجیه و ارشاد و راهنمایی و آشنایی با خطرات بیماری کرونا نسبت به استفاده از ماسک مجاب شوند و اینگونه بتوانیم موج سوم را کنترل کنیم.

جمالی‌نیا گفت: اکنون وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا قرمز است و مردم باید به طور جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

او افزود: اکنون تمام مراسمات و آیین‌های تجمعی و جلسات به جز جلسه ستاد کرونا تعطیل شده و بازار، مراکز ورزشی و بوستان‌ها برای صیانت از سلامت مردم مسدود شده است.

او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در شهرستان سرپل‌ذهاب اتخاذ شده است، گفت: مرکز ۱۶ ساعته و بیمارستان برای ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران فعال است.

او ادامه داد: مردم باید ماسک از خانه تا خانه را برای خود نهادینه کنند و از تردد‌های غیر ضرور در سطح شهر پیشگیری کنند و برای همراهی با کادر درمان و مدافعان سلامت نیاز است که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

جمالی‌نیا گفت: آرامستان‌ها تعطیل و در زمان خاکسپاری در محل مزارستان‌های سطح شهرستان کمتر از ۱۰نفر از اعضای خانواده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌توانند حضور پیدا کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار داشت: تا پایان موج سوم کرونا هیچ مرکز آموزشی در سطح شهرستان حق فعالیت ندارد و در غیر این صورت با واحد‌های متخلف برخورد جدی و پلمب می‌شوند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.