آغاز فعالیت پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی سنندج

شهردار سنندج از آغاز فعالیت پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی سنندج خبر داد.

حشمت اله صیدی شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: نبود پایانه حمل و نقل عمومی در هسته مرکزی باعث شده بود که هر روز شاهد ترافیک سنگین در میدان آزادی باشیم.

او افزود: امسال وپس از آغاز اجرای طرح پیاده راه فردوسی جلساتی با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین اداره اوقاف مبنی بر تخریب بخشی از دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک جهت اجرای تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین و پاسداران وهمچنین احداث پایانه حمل و نقل عمومی برگزار شد.

صیدی اظهار داشت: پس از انجام مطالعات و توافقات صورت گرفته؛ عملیات تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین و پاسداران و احداث پایانه حمل ونقل عمومی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع آغاز شد.

او اعلام کرد: برای اجرای عملیات تعریض خیابان‌های هسته مرکزی و احداث پایانه حمل ونقل عمومی عملیاتی نظیر تخریب کلی ساختمان‌ها با مصالح بنایی به متراژ یک هزار و ۷۲۵ مترمربع، تخریب دیوار‌های سنگی با ملات ماسه و سیمان به متراژ ۲۰۰ مترمکعب و تخریب ۱۰۰ مترمکعب بتن غیر مسلح انجام شده است.

شهردار سنندج گفت: در راستای کاهش ترافیک هسته مرکزی، همشهریان جهت استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به محل این پایانه مراجعه نمایند.

او از پیگیری‌های استاندار محترم وهمچنین مساعدت وهمکاری‌های مسئولان اداره اوقاف، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی که شهرداری و شورای اسلامی شهر را در اجرای این طرح تاثیر گذار در کاهش و روانسازی ترافیک هسته مرکزی یاری کردند؛ تقدیر وتشکر نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.