معاون وزیر راه وعده داد:

ساخت قطعه دوم کمربندی مریوان بزودی آغاز می‌شود

نبیان گفت: مشکلات قطعه دوم کمربندی غربی شهر مریوان حل شده و ساخت آن بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست با استاندار کردستان و برخی مسوولین استان کردستان گفت: با توجه به اهمیت تکمیل کمربندی شهر مریوان با هدف عدم عبور خودرو‌های سنگین از داخل شهر، زمین‌های معترضین هم خریداری می‌شود.

او افزود: وزارت راه و شهرسازی آماده است همکاری کامل برای تسریع در اجرای قطعه دوم این کمربندی به طول یک هزار و ٣٠٠ متر را داشته باشد.

استاندار کردستان هم در این نشست گفت:منافع مردم بر همه چیز اولویت دارد لذا مدیران و کارشناسان ادارات باید در راستای حفظ منافع مردم قدرت ریسک داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز در این راه همکاری خواهند کرد.

بهمن مرادنیا افزود:ایجاد کمربندی شهر مریوان اهمیت خاصی دارد و امنیت جانی مردم با خروج خودرو‌های سنگین بیشتر تامین خواهد شد البته با کسانی که بدون داشتن سند مدعی تملک زمین‌هایی مسیر اجرای طرح هستند، مطابق قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.

او با اشاره به مشکل پیش آمده در رابطه با  انتقال زمین‌هایی که قرار بود از مسکن و شهرسازی کردستان به شهرداری سنندج انتقال داده شود، گفت: باید راهکار قانونی مشخصی برای این کار بسرعت پیدا شود چون مردم از سختگیری‌ها متضرر خواهند شد.  

گفتنی است؛ایجاد کمربندی مریوان که از سال گذشته قرار بود احداث شودتاکنون بخشی از آن ساخته شده، اما به دلیل تعرض معارضین متوقف شده بود و در بازدیدمعاون وزیر از منطقه، قرار شد با تغییر مسیر، روند ساخت این کمربندی ادامه یابد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تا پایان هفته جاری کلیه مطالبات سهم ۱۰ درصد شهرداری سنندج (به مقدار ۲۴ هکتار) از اداره کل راه و شهرسازی استان که از سال ۹۱ بلاتکلیف بود، پرداخت شود.

پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان جهت محوطه سازی مسکن مهر خبرنگاران سنندج که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر سال گذشته خود به سنندج، وعده کرده بود، در این جلسه محقق شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۲:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
سلام کمر بند مریدوان هیچ وقت کامل نمی شود وتا مردم به گنا کشته نشه کمربند کامل نمه شه