کاهش رعایت‌ بهداشتی کرونا به زیر ۵۰ درصد، خراسان جنوبی را در وضعیت خیلی پرخطر کرونا در کشور قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درخراسان جنوبی امروز در نشست این کمیته گفت:متاسفانه خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور وضعیت مناسبی به لحاظ رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ندارد و باید تلاش گسترده تری در زمینه هشدار‌های کرونا صورت گیرد.

 او با تاکید بر تشدید اطلاع رسانی به مردم افزود:افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا نشان می‌دهد که باید رسانه‌ها در حوزه‌های اطلاع رسانی و اقناع مردم بیشتر از گذشته گام بردارند و آن‌ها را از خطرات روز افزون بیماری کرونا آگاه کنند.

نبی زاده بیان کرد: میزان رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در مناطق حاشیه‌ای شهر بیرجند کمتر از بقیه نقاط است که می‌بایست در اطلاع رسانی ها، روی این مناطق تمرکز بیشتری صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درخراسان جنوبی هشدار داد: در صورت استمرارعادی پنداری کرونا، خراسان جنوبی وارد پیک خطرناک کرونا خواهد شد که این وضعیت استان را با مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف مواجه می‌کند.

او  با تاکید بر نقش موثر استفاده از ماسک در مهار بیماری کرونا افزود: خوشبختانه ماسک ارزان قیمت هزار و ۳۰۰ تومانی به میزان کافی در داروخانه‌ها موجود است و مازاد بر نیاز در خراسان جنوبی تولید می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار