فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «همه برای امنیت و سلامت» از ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا دوم آبان ادامه دارد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: ۱۳ مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز پرافتخار نیروی انتظامی  ثبت شده، اما امسال  به  علت تقارن با ماه صفر، شیوع ویروس کرونا و مراسم اربعین حسینی، ایام هفته ناجا اندکی به تاخیر افتاد که از  ۲۷ مهرماه با شعار «همه برای امنیت و سلامت» آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

او افزود: ۲ واژه امنیت و سلامت لازم و ملزوم یکدیگر هستند که اگر سلامت در جامعه تحقق پیدا نکند، امنیت هم محقق نخواهد شد بنابراین پلیس با درک این مهم از آغاز شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا با تمام توان و امکانات و تجهیزات خود به میدان آمد.

سردار صالحی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی که از سوی پلیس با شروع ویروس کرونا انجام شد، تمرکز آن بربحث درون سازمانی بود و با تهیه حداکثری ماسک، مواد ضدعفونی کننده و با رعایت نکات بهداشتی در مقر‌های انتظامی تمام تلاش خود را برای حفظ، صیانت و سلامت کارکنان به کار گرفتیم و همچنین نیروی انتظامی با حضور مستمر و فعال در جلسات ستاد مقابله با کرونای استانی  مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری کردند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار