جمعی از مسئولان خوزستان با صدور پیام‌هایی هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان شجاع این نیرو تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

هفته نیروی انتظامی پاسداشت بزرگمردانی است کـه رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‌نشانی اسـت که اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه بـه حضرت حق درآمیخته، بی اعتنا بـه رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و‌خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را بر دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روز افزون آن‌ها در ماموریت‌های مختلف را از خداوند متعال خواستارم.

حسین صفری شهردار رامهرمز و محمدطاهر بهمئی رئیس شورای اسلامی شهر در پیامی هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان شجاع وسنگرداران همیشه بیدار این نیرو در سراسر کشور تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

تامین امنیت و آرامش در سایه ایجاد وفاق و همدلی و صمیمیت آحاد جامعه مسئولیتی سنگین و توفیق در تحقق آن نعمتی است ارزشمند از جانب پروردگار است.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت و دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

برقراری نظم و امنیت و تحقق اهداف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش‌ها و خدمات صادقانه وزحمات مخلصانه فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایت‌مداری است که بدون هیچگونه چشمداشتی خود را وقف به اعتلای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران نموده و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نمی‌ورزند.

ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان والامقام نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان شجاع و سنگرداران همیشه بیدار این نیرو در سراسر کشور واستان خوزستان به ویژه سبز پوشان ودلاورمردان عرصه امنیت وانضباط عمومی شهرستان رامهرمز تبریک وتهنیت عرض می‌نمائیم.

امیدواریم مانند گذشته با استمرار حضور و مشارکت فعالانه خود همچون گذشته با گام‌های استوار در پیشگیری از معضلات اجتماعی و رعایت قوانین و مقررات، و ایجاد نظم و امنیت، حافظ حقوق اجتماعی  و شهروندی در جامعه باشند.

رئیس دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان در پیامی هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان حافظ نظم و امنیت کشور بویژه شهرستان هندیجان تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
نيروي انتظامي جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده نظم و امنيت اجتماعي در جامعه است‪نیرویی که همیشه با سربلندی توطئه ها و ناامنیهای کشور را خنثی کرده است‬
نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی آمده است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند‪.‬
اینجانب وقضات پرسنل دادگستری شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا در هندیجان، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی این عزیزان را از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه خواستارم و امیدوارم در سایه‌ی رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، در راه ارتقای جایگاه امنیت شهرستان بیش از پیش موفق و موید باشید.

سید محمود هاشمی رئیس دادگستری هندیجان و خادمی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در پیام هایی هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان حافظ نظم و امنیت کشور به ویژه هندیجان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده نظم و امنیت اجتماعی در جامعه است و نیرویی که همیشه با سربلندی توطئه‌ها و ناامنی‌های کشور را خنثی کرده و نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی آمده است که با توکل به خداوند متعال و با هدف تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند‪. ‬

اینجانب و قضات پرسنل دادگستری شهرستان هندیجان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌های محترم آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا در این شهرستان، تقدیر و تشکر می‌کنم و عزت، اقتدار و سربلندی این عزیزان را از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه خواستارم و امیدوارم در سایه‌ی رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، در راه ارتقای جایگاه امنیت شهرستان بیش از پیش موفق و موید باشید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.