منصوری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به کانون بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند و از ظرفیت آن‌ها به نفع بازنشستگان خود بهره گیرند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در حاشیه بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری در استان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به کانون بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند گفت: در صورت تقاضا و پیگیری بازنشستگان راه اندازی خانه‌های امید در شهرستان‌هایی که فاقد آن می‌باشند پیگیری خواهد شد.

او افزود: همسازی سازی حقوق بازنشستگان و افزایش دریافتی حقوق این قشر از جامعه، خدمتی شایسته از دولت تدبیر و امید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه بازنشستگان امروز بیش از هر زمانی نیاز به توجه و حمایت داشته و باید بررسی و رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی این افراد ویژه در دستور کار باشد، بیان کرد: در راستای ارتقاء سطح معیشت بازنشستگان، اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشتگان اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر از سوی دولت است.

منصوری ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان علاوه بر بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان به واسطه‌ی تکریم بازنشستگان و توجه به امور آنان، تاثیر مطلوبی در اصلاح نظام اداری کشور از بعد فرهنگی و همچنین استقبال از بازنشستگی در موعد خود خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.