رئیس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی آوای ورزش در همسایگی از امروز دوشنبه در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی رهامی رئیس هیأت ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آغاز این طرح ملی در استان همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بوده است. 

رهامی افزود: آیین افتتاح این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از متولیان حوزه ورزش استان و قشرهای مختلف مردم در پارک مولوی شهر یاسوج برگزار شد. 

او بیان کرد: ۱۵ ایستگاه ورزش همگانی برای برگزاری این طرح ملی در استان پیش بینی شده است. 

رهامی گفت: پنج ایستگاه در شهر یاسوج، ۲ ایستگاه در شهر دوگنبدان، ۲ ایستگاه در شهر باشت، ۲ ایستگاه در شهر دهدشت، ۲ ایستگاه در شهر لنده، یک ایستگاه در شهر چرام و یک ایستگاه نیز در شهر بهمئی است. 

او افزود: مربیان باتجربه و آموزش دیده در این ایستگاه‌ های ورزشی اقدام به آموزش نحوه انجام صحیح و اصولی انواع ورزش های  همگانی به مردم خواهند کرد. 

رئیس هیأت ورزش های همگانی استان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن ها و باشگاه ‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد مسؤولان هیأت ورزش های همگانی این استان وظیفه خود می دانند که شادی و نشاط را هر چه بیشتر بین مردم استان گسترش دهند. 

او بیان کرد: بر همین اساس و در قالب طرح ملی «آوای ورزش در همسایگی» در مکان های شلوغ و مجتمع های مسکونی پرجمعیت  شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد ایستگاه‌ های ورزشی با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی راه اندازی شده است. 

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شدهاست. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.