یک هزار و ۳۵۰ مورد بازدید در راستای تشدید نظارت‌ها در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، از انجام یک هزار و ۳۵۰ مورد بازدید در راستای تشدید نظارت‌ها در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا خبر داد.

او افزود: از ۷۸ مصوبه شش جلسه اخیر این ستاد، ۵۰ مصوبه انجام، ۲۰ مصوبه در حال انجام است و ۸ مصوبه هم انجام نشد.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: از زمان افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در استان که در ماه اخیر بود تعداد یک هزار و ۳۵۰ مورد تشدید نظارت بر اصناف و ادارات صورت گرفت که ۸۵۰ مورد اخطار گرفتند و ۳۵۰ مورد به دستگاه قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: همچنین با نظارت‌های صورت گرفته، آموزش در ۱۵۰ مدرسه استان که در آن‌ها زیرساخت لازم برای رعایت موارد بهداشتی وجود نداشت از حالت حضوری به مجازی تبدیل شده است.

جزایری گفت: برای جلوگیری افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در استان پیگیری، رهگیری و نمونه‌گیری از افراد مشکوک به کرونا توسط سیستم بهداشت استان صورت گرفته همچنین چهار کیوسک آموزش موارد بهداشتی و آگاهی‌بخشی در زمینه کرونا در سطح استان قرار داده شده است.

او افزود: انجام واکسیناسیون ویروس آنفلوآنزا نیز برای گروه‌های هدف در حال اجرا است و مشاوره روان و تغذیه برای تک تک بیماران مبتلا به کرونا قرار داده‌ایم که تا زمان بهبودی در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار