مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی با محوریت مجازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به شرایط خاص کرونا در کشور و استان، برنامه‌های عملیاتی و میدانی بدلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان‌پذیر نیست و برنامه‌ها با محوریت اجرا به صورت مجازی تدوین شده است.

او افزود: براین اساس و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی در سطح استان یزد در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد تصریح کرد: باید از تهدید‌های کرونا به عنوان فرصت استفاده کرده و نگذاریم کم تحرکی باعث افسردگی و افت آمادگی جسمانی در بین آحاد جامعه گردد.

شریعتی ادامه داد: برقراری شور و نشاط و ورزش در خانه، ارتقای سلامت افراد جامعه، تقویت روحیه همکاری و خودباوری در انجام کار‌های تیمی از جمله اهداف برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

او تقویت روحیه نشاط و پویایی، جلوگیری از فقر حرکتی در دوران قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا با ماندن در خانه را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها در استان ذکر کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه المپیاد ورزشی مجازی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان است، بیان داشت: این المیپاد در سطح استان یزد در پنج رشته ورزشی دارت، کاراته، پهلوانی و زورخانه‌ای، شطرنج، دومینو برگزار می‌شود و شهرستان‌ها نیز المپیاد‌های در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستانی برگزار خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش شاهد مشارکت بالای مردم و خانواده‌ها باشیم و شور و نشاط خاصی در جامعه رقم بخورد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.