حوادث امروز شنبه ۲۶ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۶ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۲ سارق منزل در اهواز به ایستگاه قانون رسیدند

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: درپی وقوع سرقت از منازل از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ نقره‌ای در اهواز، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی، ۲ سارق مزبور را شناسایی و طی عملیاتی متهمان را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان خودرو اعلامی مورد استفاده در سرقت‌ها توقیف و اموال مسروقه‌ای شامل مقداری طلاجات، یک دستگاه تلویزیون،۲ دستگاه لب تاپ، یک دستگاه موتور جوش، ۲ طاقه چادر مسافرتی، انواع لوازم پزشکی، تعدادی ادکلن و عینک کشف شد.

سرهنگ حسین نژاد بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان باتوجه به مستندات موجود، تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و محل‌های سرقت بازسازی ومالباختگان شناسایی شدند طلاجات واموال مکشوفه نیز از سوی تعدادی از مالباختگان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی  فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در زمینه مبارزه قاطع با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، ماموران پاسگاه انتظامی "قلعه لور" اندیمشک با کار اطلاعاتی از فعالیت یک خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران پاسگاه انتظامی قلعه لور این فرماندهی پس از شناسایی پاتوق متهم با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند و در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 سرهنگ شهبازی تصریح کرد: متهم که دارای سوابق سرقت و توزیع مواد مخدر می‌باشد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.