حوادث امروز جمعه ۲۵ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۵ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق سابقه دار سیم برق دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ناحیه صنعتی، ماموران آگاهی این کلانتری با تلاش شبانه روزی، گشت زنی‌های نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای سیم برق را حین سرقت سیم برق دستگیر نمایند.

او بیان داشت: متهم طی انجام تحقیقات اولیه به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد و در بازرسی از منزل سارق دستگیر شده که با هماهنگی مراجع قضایی انجام شد، سیم‌های برق سرقتی کشف شد.

کشف قاچاق احشام در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرماندهی انتظامی دشت آزادگان گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی سه دستگاه خودروی سواری حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۹۲ راس گوسفند قاچاق کشف شد افزود: خودرو‌های توقیفی به پارکینگ انتقال داده شدند وکارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده دشت آزادگان ادامه داد: تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد واز شهروندان می خواهیم هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.