حوادث امروز دوشنبه ۲۱ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق مغازه‌ها در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی سرقت اموال یک مغازه قهوه فروشی و چند مغازه دیگر در بهبهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی، پس از تحقیقات و بررسی کارشناسی محل سرقت و جمع آوری سرنخ‌های لازم، موفق شدند سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: از شهروندان خواهشمندیم با تجهیز اماکن خود به تجهیزات امنیتی به ویژه دزدگیر، قفل‌های استاندارد و دوربین‌های مداربسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدین طریق ضمن حفظ اموال خود، ما را در تامین هرچه بهتر امنیت و آرامش شهرمان یاری کنند.

خرده فروش موادمخدر در دام پلیس باغملک

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی از فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی، طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم، مقدار ۷۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین، ۲۴۰ گرم تریاک و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.