پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


مطالبات ایثارگران از دولت

سلام و خداقوت لطفا مطالبات ایثارگران را از دولت پیگیری کنید من از سال 93 مطالبات بازنشستگی پدر شهیدم را دریافت نکرده ام و هر موقع به بنیاد شهید مراجعه می کنم می گویند دولت بودجه ندارد من در سال 93 می توانستم با پول بازنشستگی پدرم خانه بخرم الان چی؟؟؟؟


آزمون استخدامی فراگیر هشتم

سلام لطفا صدای ما جوانان باشید

سازمان امور استخدامی دقیقه ۹۰ اعلام کرده قانون بومی گزینه ی در آزمون استخدامی امسال اعمال میشه ما با این وقت کم چطور خودمون رو به آزمون برسونیم  و محدوده ها رو مطالعه کنیم ما ۱ سال داشتیم رشته ها و محدوده های دیگه ی رو مطالعه میکردم

حداقل آزمون رو به مدت ۱ ماه به تعویق

بندازید تا ما خودمون به آزمون برسونیم


قطع مشکوک درختان در استان تهران

با سلام و احترام.

چند وقتی هست که درختان چنار تنومند منطقه امیر آباد تهران (البته در مناطق دیگر تهران هم قابل بررسی هست) قطع می شوند. از مدت ها قبل تعدادی از افراد محله با نوشتن نامه ای نسبت به بی توجهی مسئولان شهرداری در آبیاری درختان نارضایتی خود را اعلام کردند. ولی بعد از پیگیری های زیاد آبیاری محدود و نامنظم شروع شد. همانطور که واضح است این نوع آبیاری خیلی موثر نیست. الان بعد از خشک شدن درختان اقدام به قطع درختان می کنند. بعضی از افراد این شایعه را مطرح می کنند که شهرداری یا بخش خصوصی مسئول هر محله با فروش چوب درختان خشک سود کلانی به دست می آورند. ما در این سه هفته اخیر هر هفته شاهد قطع یک درخت بوده ایم که در نتیجه بی توجهی مسئولان به مرور زمان خشک شده اند. از شما درخواست دارم صحت این موضوع رو بررسی کنید. و در صورت صحیح بودن به مقامات قضایی اعلام کنید. امیدوارم دعای درختان شامل حالمون بشه.


گرانی

آیا چرا محصولی که در کشور خودمان تولید می شود باید گران شود


پاداش بازنشستگان لشگری کی پرداخت می شود

در خبرهاتون اومده بود تا شهریور پاداش بازنشستگان داده می شود اما خبری نیست به ما وعده می دهند و هرماه عقب می افتد کاش حرفشان درست بود تا ما هم بتونیم برنامه ریزی کنیم واقعا چند ماهه منتظریم

بزنیم.چرا باید اینگونه باشد.ال پی جی که واردات نمی شه.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.