پیامک‌های دریافتی بیست و دوم مهرماه؛

از واریز نشدن سهمیه سوخت آژانس‌ها تا درخواست تعویق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۳۴۲....۹۱۴: با سلام خواهشی که دارم در مورد آزمون استخدامی آموزش پرورش به تعویق افتادن آزمون هست من هر سال نمی‌توانم در آزمون شرکت کنم اول اینکه سن من بالا است دوم اینکه در شهر کوچک زندگی می‌کنم که هرساله رشته من پذیرش ندارد که ثبت نام کنم سوم بعد از ثبت نام ده روز بعد اعلام بومی گزینی کردند که منابع جدید به زمان زیاد یک ماهه نیاز دارد خواهش می‌کنم رسیدگی کنید با تشکر


۴۷۷۶....۹۰۲: سلام تو رو خدا به مسئولان بگویید آزمون هشتم فراگیر را به تعویق بیندازند ده روز بعد ثبت نام یادشون افتاد بومی‌گزینی رو لحاظ کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۳۶۰....۹۱۸: سلام. بعد از دوسال هنوز پاداش بازنشستگی رو پرداخت نکردند. ارزش پولم یک پنجم شده، با این همه گرانی اداره ارشاد اسلامی کرمانشاه حق بازنشستگان را نمی‌دهد. چه کسی پاسخگو هست؟


۲۶۱۸....۹۳۳: سلام وعرض وادب، تو روخدا صدای ما رو برسونید، تکلیف ما رو با این بومی گزینی روشن کنید به خدا نگران آیندمون هستیم ذهنمون مشغوله، آزمون را عقب بیندازید چرا سازمان استخدامی به فکر این جوان‌ها نیست؟ مدرک فوق لیسانس دارم.


۴۵۳۸....۹۳۰: خواهش می‌کنم به تصمیماتی که می‌گیرید فکر کنید. دقیقه نود آزمون استخدامی را بومی کردید پس به فکر تعویق آزمون هم باشید. چون برنامه ریزی خیلی افراد بهم خورده است.


۹۲۱۷....۹۱۸: رتبه بندی فرهنگیان نزدیک ۸ ساله می‌گویند مهرماه اجرا می‌شود، ولی خبری نیست.


۹۷۶۸....۹۳۹: سلام و خسته نباشید لطفا پیگیری کنید سوخت آژانس‌ها دوماهه پرداخت نشده است.


۴۳۰۴....۹۱۶: سلام، خواهش می‌کنم صدای ما باشید و ما رو دریابید ما از شرکت کنندگان آزمون استخدامی فراگیر هشتم هستیم خواهش می‌کنم با توجه به بومی شدن آزمون در زمان نامناسب و سخت شدن رقابت و کمبود زمان ، آزمون را به تعویق بندازید.


۰۰۹۷....۹۳۵: باسلام، به اطلاع می‌رساند شرکت سایپا تاریخ شروع گارانتی خودرو‌ها را از تاریخ فاکتورشدن آن‌ها محاسبه می‌کند، حالا خودروی من یک ماه بعد از تاریخ فاکتور تحویلم شد، زمان تحویل گفتند یک ماه از تاریخ شروع گارانتی گذشته و حداکثر دو ماه فرصت دارم تا ۱۰۰۰ کیلومتر را پر کنم، با توجه به شرایط کرونا، به جای اینکه منطقا تاریخ شروع گارانتی از زمان تحویل به مشتری باشد و فرصت بیشتری هم جهت پرکردن ۱۰۰۰ کیلومتر بدهند، عکس آن عمل نموده اند. ضمنا در قراردادشان آمده بود بیمه شخص ثالث با سایپا می‌باشد، در حالی که کل مبلغ را از جریمه تاخیر از مشتری کسر نموده اند دو میلیون و دویست هزار تومان، در پی تماس با شرکت گفتند این مبلغ مابه التفاوت بیمه شخص ثالث است.


۷۵۱۷....۹۳۸: سلام من یکی از داوطلبان آزمون استخدامی هستم. در زمان تمدید ثبت نام با خبر شدم بومی گزینه اعمال شده! وباید رشته‌ی دیگری انتخاب کنم با منابع بیشتری برای آزمون، خواهشمندم با شرایط موجود پیگیر تعویق این آزمون باشید و مهمتر از همه اینکه تقریبا ۳ هفته هست که به بیماری کرونا مبتلا شدم و عملا هیچ مطالعه‌ای نداشتم. همچنین، آزمون‌های قبلی سنجش که برگزار شد، در تابستان بود و از کولر برای جابجایی هوا استفاده می شد. اما الان با این هوا سرد چطور می خوان کولر رو برای تهویه سالن‌ها استفاده کنند؟ 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار