از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم دوازدهم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۸۱۳۹۰....۹۳۵: سلام روی اداره‌ها نظارت بیشتر‌ی داشته باشید کارمندان رعایت نمی‌کنند فنی و حرفه‌ای استان تهران و کلیه مراکز آموزش آن چند تا بیمار و کشته داشته است. سپاس


۸۶۳۴....۹۹۰: سلام دانشگاه آزاد با وجود دستور استانداری و ستاد ملی کرونا اقدام به شیفت بندی کارکنان خود نموده و از تعطیلی دانشگاه امتناع می‌نماید خواهشمند است پیگیری فرمایید.


۷۶۹۹....۹۳۷: سلام لطفا پیگیری کنید چرا هنوز پاداش بازنشستگان داده نشده است.


۷۰۶۷....۹۱۹: چرا خبری از ثبت نام جاماندگان سهام عدالت و واریز و فروش سهام عدالت به حساب کسانی که سهامشان را از طریق کارگزاری فارابی فروختند نیست. خواهش می کنم پیگیری کنید.


۲۶۷۳....۹۰۵: با سلام مگر دولت قول نداده بود وام يك ميليونى جاماندگان کرونايى حداكثر تا اواخر شهريورماه پرداخت می شود؟ لطفا دولت تكليف افراد نيازمند و يارانه بگیر را مشخص كند.


۹۵۱۶....۹۱۵: باسلام لطفا ازمسئولین محترم درخواست و تقاضا داریم که مشکلات شهرستان درگز را حل وفصل کنند. این شهرستان هیچ گونه امکاناتی ندارد ازجمله بیکاری و نبود شغل و چند ساله که کارخانه‌های این شهرستان به دلیل نبود بودجه وامکانات بسته شده است. لطفا رسیدگی کنید. باتشکر


۸۶۰۵....۹۱۵: سلام ممنون ازاینکه درمورد سیمان گزارش تهیه کردید‌ ای کاش برای آهن هم گزارش تهیه کنید که در مدت هشت ماه چهار برابر شده است. با تشکر از برنامه خوبتون


۳۴۰۸....۹۱۸: باسلام و عرض خسته نباشید. نزدیک به دوسال است که فرستنده دیجیتال شهرستان محلات استان مرکزی به شدت ضعیف است تمام کشور‌های دنیا روز به روز درحال توسعه رسانه هاشون هستند، ولی در شهر ما شبکه‌های ماهواره‌ای بسیار بهتر از شبکه‌های دیجیتال کار می‌کند در هوای ابری کلا آنتن دیجیتال قطع می‌شود این موضوع مکرر از مسئولان شهر پیگیری شده، ولی جوابی دریافت نشده است.  لطفا پیگیری بفرمایید.


۱۵۶۸....۹۳۰: سلام من ۳۰ درصد دوم درخواست فروش دادم، ولی ۹۰ هزارتومان یک بار واریزکردند به شماره کارتم باقی سهاممان چه زمان واریزمی کنند؟


۵۷۷۶....۹۱۵: سلام. لطفا پیگیر گرانی روغن نباتی هم باشید. ممنون


۶۶۲۹....۹۱۲: سلام خواهش می کنم پیگیر واکسن آنفولانزا شوید. داروخانه ها به ما می گویند، بروید. داروخانه ها به ما نمی دهند، بروید خانه بهداشت من باید برم دربند از مینی سیتی. بیمارخاص هستم .خواهش می کنم پیگیری کنید.


۱۷۵۳....۹۱۵: سلام خسته نباشید چرا از قیمت خودروهای سنگین گزارشی تهیه نمی شود؟

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۰:۰۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
با سلام باتشکر از پی گیری گزارشات ارسالی مخاطبان
آخرین اخبار