مسئول ستاد ساماندهی امور جوانان تربت جام گفت: خانه‌های ورزش روستایی با اولویت روستا‌های محروم در تربت جام با همکاری مسئولان در بخش‌ها و روستا‌ها راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در جلسه ساماندهی امور جوانان با اشاره به فتنه‌های دشمنان برای سرمایه‌های نظام جوانان، گفت: یکی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان روشنگری سرمایه‌ها نسبت به ارزش‌ها، اعتقادات، تفکرات دینی و دستاورد‌های انقلاب و شهیدان است که اگر ما برای جوانان برنامه نداشته باشیم دشمن برای سرمایه‌های نظام تصمیم گیری و آنان را هدایت می‌کند.

او نقش ورزش را در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و افزود: ادارات و نهاد‌ها باید جوانان را از هجوم فتنه‌های دشمنان حفظ و حراست کنند و ‌آنان‌ را به مراکز ورزشی هدایت کنند چرا که دشمن به دنبال جریان سازی و تحریف است و برخی افراد خود باخته هم در داخل با سیاست‌های آمریکا همراه شدند تا جوانان را از نظام دور کنند.

معاون فرماندار تربت جام ادامه داد: در بحث تحریف بایستی مردم و جوانان را آگاه کرد و برای تخلیه انرژی به مراکز ورزشی هدایت شوند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و نیروی انتظامی ۱۴ برنامه ورزشی و فرهنگی با همکاری ادارات و سازمان‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح تربت جام برگزار می‌شود.
 
او افزود: خانه‌های ورزش روستایی با اولویت روستا‌های محروم در تربت جام با همکاری مسئولان در بخش‌ها و روستا‌ها راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.