حجت الاسلام روشندل بیلندی با تاکید بر اینکه صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روشندل بیلندی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با خانواده‌های معزز شهیدان قلی زاده و نصرالهی در شهرستان خوسف دیدار کرد و گفت: شهدا و خانواده آن‌ها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

او خطاب به خانواده‌های معزز شهیدان تاج قلی زاده و نصرالهی، افزود: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، درود بر شما به خاطر صبری که دارید و رسالتی که به خوبی انجام داده و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل داده اید.

حجت الاسلام روشندل بیلندی با بیان این که دیدار و قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، عنوان کرد: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.


بیشتر بخوانید


رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت‌های ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب می‌شود، ادامه داد: جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

در پایان به پاس زحمات این خانواده‌های صبور و بزرگوار، لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم شد و در ادامه نیز گلزار شهدای روستای نصرآباد شهرستان خوسف غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.